Cube T1 Pro Aquara doet ie het of doet ie het niet?

ja heb natuurlijk gezocht op Cube T1 Pro veel gesloten topics maar voor mij nou niet 1,2,3 duidelijk of deze nou volledig werkt met homey dat telt ook voor de [Aqara Draadloze mini schakelaar T1 | Zigbee 3.0 werkt deze nou in homey ôf niet?

Ben heel benieuwd naar mensen die hem.of beide of 1 hebben of die werkt met homey volledig en hoe deze bevalt niet geheel onbelangrijk ben erg benieuwd naar de ervaringen en waar jullie hem het meest voor gebruiken en hoe in geprogrammeerd?

Super bedankt maar ik kon het dus niet vinden anders vraag ik het hier niet? Beetje jammer om dan zoiets te typen ipv te helpen dank!!

werkt helaas nog steeds niet, tenminste ik krijg het nog steeds niet aan de praat jammer genoeg

Staan ze expliciet genoemd op de lijst van apparaten op de app pagina?

1 Like

Werkt niet. Hele weekend weer mee bezig geweest. Aqara deurbel ook al niet…… en volgens my die T1 motion sensor ook niet…. Roborock S8 pro, nope ook niet…. Werkt best veel niet op de homey…

1 Like

En de draadloze mini schakelaar nieuwste versie? Zie wel de “oude” of is dat de nieuwe in de lijst?

Dit topic is verplaatst naar het Nederlandse deel van het forum, graag je aandacht voor het kiezen van de juiste categorie/taal.

Gebruik de zoekfunctie en stel vragen in het juiste onderwerp, zoals gelinkt in de App store of gebruik de zoekfunctie om vragen over een specifieke App of apparaat/merk te centraliseren.

Aqara App voor Homey | Homey
(Vertaald met deepl.com)

Wanneer je problemen hebt met de Moderatie acties neem dan gerust contact met mij of een andere moderator op via een Prive bericht.