Chromecast casten obv variabel of token

Hallo,

Ik zit al enige tijd te stoeien met het casten van een MP3-url naar een Google Home Mini. Het ophalen van de URL van het MP3 doe ik dmv een eigen app, de URL staat vervolgens in een globaal flow token:

Na het uitvoeren van deze flow speelt de Google Home Mini niets af. Dit werkt trouwens ook niet als ik een geluids URL in een variabele zet en selecteer voor het afspelen. Ik heb vervolgens de URL gekopieerd en direct in het input veldje gezet (ipv een referentie naar het flow token), dit werkt wel terwijl de URL gelijk is. Ook heb ik andere MP3-urls in het flowtoken gezet maar die werken ook niet. De broncode van de Google Chromecast app kan ik nergens vinden helaas maar ik verwacht dat de app niet zo lekker met flow tokens werkt.

Iemand een idee?

Dat is wel gek. Dit heeft bij mij namelijk wel gewerkt. Ik zal vandaag eens proberen te testen of ik hetzelfde probleem heb

Mij is dit ook niet gelukt. Ik heb op deze manier geprobeerd om het adres van een radiostation op te slaan in een variabele en dan deze variabele casten zoals jij dat ook doet maar dan gebeurde er niets. Stream ik echter exact hetzelfde adres rechtstreeks (dus ipv verwijzen naar de variabele gewoon de url invullen) dan gaat wel goed.

De mp3-links die ik gisteren vond, werden niet eens gestreamd toen ik het direct invulde in de flow, laat staan via een variabele. Gek, want die deden het eerst ook geloof ik… Hebben jullie een voorbeeld voor me?

Bijvoorbeeld: https://traffic.omny.fm/d/clips/56ccbbb7-0ff7-4482-9d99-a88800f49f6c/a49c87f6-d567-4189-8692-a8e2009eaf86/bd4954de-e049-4f84-9311-ab9700e56959/audio.mp3

Dit is een mp3’tje van het ANP nieuws.

Ik heb hetzelfde probleem. Als ik een url uit een flow token probeer te casten dan gaat dit niet. Handmatig, dezelfde url, invoeren en dan casten gaat wel.

Het lijkt erop dat de flow token nog een of andere conversie op de url doet.