Hi
Sinds een paar dagen werkt buienalarm niet meer.
Herstart app en homey lost het niet op helaas
De cards geven errors en de buienalarm app blijft blanco. Al mijn flows voor mijn zonwering werken niet meer omdat de buienalarm cards de “ flow” stoppen door de fouten
Hebben meer mensen dit ?
Is al meer dan eer week aan de gang ( vermoed na laatste firmware update )
Hier hetzelfde probleem, zie ook reacties op GitHub dus even afwachten maar.
Ontwikkelaar heeft er zelf ook last van. Schijnt iets met een api te maken te hebben van de buienalarm kant.
Hij probeert er wat aan te doen .
Hi werkt hier ook niet gestopt 9 Juli om 16:00 ergens geïnstalleerde ver 3.0.7.
Dankjewel voor de moeite en succes met oplossen.
Gr. Peter.
@Peter_van_Werkhoven Waar vind ik bovenstaande screenshot? Ik kan geen apparaat maken met buienalarm dus waar zie jij de temperatuur van deze app.
Hoi Tom goeiedag, moet je even die Buienalarm als Virtueel device toevoegen.
Success gr Peter.
slecht nieuws 
I would like to inform you that the BuienAlarm app I developed is currently no longer working. The API that the app relies on has unfortunately been discontinued and is no longer available.
As things stand right now, I have not found an alternative workaround or data source to keep the app running. However, I am not giving up just yet; I will keep an eye on the situation and am currently trying to contact InfoPlaza (the company behind BuienAlarm) to see if there are any official options or solutions they can provide.
If these efforts don’t lead to a solution, I will unfortunately have no choice but to remove the app from the store.
Thank you all so much for your support and for using the app. I will keep you posted on any updates!
@Dennis_H74 Thank you for your efforts, hopefully a solution will be found. Fingers crossed.
Onderstaande ontvangen.. fingers crissed
“Na veel reverse engineering heb ik mogelijk een oplossing gevonden. In het weekend ga ik deze proberen in de app te zetten en te kijken of het werkt.”
Hi Dennis thanks for your effort
it’s working again.
Good job and have a nice evening with best regards Peter.
Thanks Dennis, it is indeed working again. 
Goedemorgen allemaal!
Sinds een aantal dagen is er een fix voor Buienalarm dat er met een andere call/api gewerkt word, echter merk ik dat mijn Flows niet goed of niet getriggerd worden. Volgens Buienalarm is het aan het regenen, echter werkt mijn flow niet meer in Homey, waardoor bepaalde acties niet meer worden uitgevoerd.
Iemand anders hier ook last van?
Zal ik nog een diagnostisch rapport sturen?
Lijkt hier gewoon te werken
Is de flow toevallig begonnen met een “ every x secconds” bijvoorbeeld ?
Hoi Borssie,
De Buienalarm flow werkt hier normaal, zonneschermen zijn zojuist omhoog gegaan vanwege Buienalarm.
Mvg Peter.
Dank voor jullie reacties. Ik twijfel even om de app opnieuw te installeren of dat ik iets anders moet doen? Heb Homey al opnieuw opgestart en de app ook meermaals opnieuw gestart.
@Dennis_H74 Nee mijn Flow is niet zo ingesteld, zie hieronder een gedeeltelijke screenshot:
Ik kijk het even aan
Maar wat start deze flow ? Een handmatige actie ?