Buienalarm werkt niet meer?

Same here,

Als ik de app instellingen open, is het een leeg wit scherm (over de Buienalarm homey app heb ik het nu over :grinning_face_with_smiling_eyes: )

Hier werkt de instellingen pagina wel.
De tijden met de regenbui voorspelling begint bij 9:25. En alles 0 mm.

Helaas:

Eeh to be clear .. ik ben niet de ontwikkelaar van deze app

Hij werkt gewoon bij mij … app al opnieuw gestart ?

Weet ik @Dennis_H74

Zeker, meermaals opnieuw opgestart en zelfs opnieuw geïnstalleerd maar blijft helaas leeg :frowning:

Hoi Borssie, hier is het ook gewoon normaal.

Misschien ff de app opnieuw installeren.

Succes MvG Peter.

@Peter_van_Werkhoven ik weet niet of het echt je woonadres is maar het is nu wel duidelijk zichtbaar.
Weet niet of je dat openbaar wiltt neerzetten.

Last van ‘Bitrot’ misschien. De app ff opnieuw installeren via https://homey.app zonder de huidig geïnstalleerde versie te verwijderen.

Hi Mike dankjewel en wist ik maar is niet erg.

MvG Peter.

Hi Peter,

Helaas krijg ik nog steeds een wit scherm te zien na het opnieuw installeren van de app zonder de geinstalleerde versie te verwijderen…

Dit schreef de app maker Marcel

Dit vond ik via de app store pagina onder “Report an issue”

Yes but after that there was a fix with the API

Klopt.

SInds de fix werkt het bij mij gewoon weer. Vreemd dat dit niet bij iedereen het geval is

Hi Borssie, welke telefoon heb je misschien heb je een iPhone met IOS, ik heb een Android V16, misschien zit daar het verschil anders.
Of je telefoon helemaal opnieuw opstarten wil ook nog wel eens helpen als je dat nog niet gedaan hebt.

MvG Peter.

Goedemorgen Peter,

Ik heb mijn telefoon meermaals opnieuw opgestart, geen effect. Mijn werk iPad laat het ook niet zien, gebruik zelf een Android telefoon. Ik merk wel dat de flows op zich goed werken nu dus ik laat het even voor wat het is.

Bedankt voor je reactie!

Ik heb een iPhone en alles werkt. Mischien kan je beter even de maker contacten of een bug report indienen

Hi Borssie ook een goeiemorgen en dan heb je volgens mij alles gedaan om te kijken wat het probleem is maar helaas geen resultaat en weet ook verder niet wat het nog zou kunnen zijn.

Heel veel succes en hopelijk blijft hij goed rapporteren, Gr Peter.