Beweging Google mini starten

Beste Homey gebruikers,

Ik ben nu een aantal dagen in het bezit van een homey en nog steeds erg ermee aan het stoeien! Ik heb toch het idee dat bepaalde dingen veel makkelijker en handiger kunnen alleen zie ik het nog niet echt!

Ik heb in mijn Kledingkamer een Google mini hangen.En wil dat deze bij beweging radio 538 afspeelt voor ongeveer 2minuten. En als hij er geen beweging meer is hij uit gaat. Dat lukt wel maar elke keer als hij opnieuw beweging ziet binnen die 2 minuten, geeft hij telkens het commando aan de google mini dus begint hij elke keer weer opnieuw. Dat als hij al aanstaat en hij ziet beweging niet weer opnieuw gaat beginnen.

Hoe zou ik dit het beste en makkelijkst kunnen instellen?
Alvast bedankt!!

Mvg Arno !

Hierbij de uit flow!

Bij de aanflow controleren of de mini al afspeelt als bijkomende and conditie of controleren of je zandloper al loopt

1 Like

Nooit opgekomen! Super bedankt voor de reactie!

Top bedankt! Ga dit zeker proberen!

Ik heb de flow om aan te gaan ingesteld als hij actief is en uit gaat als hij inactief is.
heb ik het zo goed ingesteld? dat scheelt ook aanzienlijk wat kaartjes.
Nu zal hij dus altijd blijven afspelen bij beweging?

Hier ga je het probleem vqn het opnieuz starten van de cast terwijl hij al aan het spelen is reduceren, maar als er beweging wordt gedetecteerd tijdens die ene minuut van inactiviteit dan zal de cast opnieuw worden geactiveerd terwijl hij eigenlijk nog aan het spelen is.
Als ideale oplossing zou ik gaan voor de flows beschreven door @RoyWissenburg