Bevestiging vraag voor meerdere gebruikers

Kan ik ook een bevestigingsvraag sturen naar meerdere personen? Wanneer 1 van deze personen op “Ja” klikt mag de flow uitgevoerd worden.

Ik heb geprobeerd met een “of”, maar dat levert niet het gewenste resultaat: hij vraagt dan eerst de eerste persoon, en als die “Nee” antwoord wordt de 2e persoon gevraagd…

Dit topic verplaatst naar het Nederlandse deel van het forum, als je daar problemen mee hebt neem dan gerust contact met me op of een andere moderator.

niet in 1 flow, dus per persoon word dat een eigen flow.

ja met meerdere flow kan dat.

Flow 1:
als: je trigger
en: stuur bevestigingsvraag persoon 1
dan: voer uit
anders start flow 2

Flow 2
als: deze flow wordt
en: stuur bevestegingsvraag persoon 2
dan voer uit
anders: start flow 3

zo kun je eindeloos verder;)

Hoeveel timeout zit hier op?

Half on topic, maar het idee van bevestigingsvraag klonk erg interessant. Op iOS krijg ik overigens gewoon een push notificatie zonder opties…

Deze gaat niet werken. Nu krijgt persoon 2 pas de vraag pers 1 op nee heeft gedrukt.

Je moet flow 1 maken voor iedere gebruiker. Vervolgens kan je met variabele werken om te zorgen dat de flow alsnog word uitgevoerd door pers 2 als pers 1 al op nee heeft gedrukt.
Of je kan bijvoorbeeld zorgen dat een flow pas wordt uitgevoerd als bijde personen op ja hebben gedrukt.

In je flow bij “EN” kan je onder mobiel een bevestiging notificatie toevoegen

Eh…? Volgens mij begrijp je de vraag niet.
Een bevestigingsnotificatie is wat anders dan een bevestigingsvraag

Hoe zie jij het dan voor je? Op deze manier krijg je een push notificatie met een ja/nee vraag

Oh wacht, ik drukte waarschijnlijk niet lang genoeg :man_facepalming: sorry. Ik kreeg 2 keer de homey app zonder antwoord knoppen

hier zit geen time out op, als je dat wil moet je de opzet anders maken.

Flow 1:
als: je trigger
dan: zet variabele “x” op true
start flow 2
start flow 3 na “x” tijd

flow 2:
als: deze flow is gestart
en: stuur bevestigingsvraag naar:
dan: je aansturing
en zet variabele op “x” op false
anders: zet variabele “x” op false

Flow 3:
als: deze flow wordt gestart:
en: variabele “x” is true
dan: je aansturing