Bereikbaarheid Homey (shop) tips gevraagd

Ik heb net de bridge gekocht omdat de pro levertijd kent. Nu heb ik gezocht naar een link op hun website waar je vragen VOOR aankoop kan stellen. Gaat dus NIET om technische vragen. Meer de administratieve kant.

Weet iemand, naast e-mail sturen wat ik paar dagen geleden al gedaan heb, andere eenvoudige contact optie?

Nu lijkt bij Homey visueel en qua mogelijkheden alles mooi maar twijfel ik aan pro bestellen omdat contact leggen en antwoorden/hulp krijgen bij vastgelopen bestelling haast onmogelijk lijkt. Soort scale-up fase van een bedrijf dat overvallen lijkt door haar eigen succes.

Naast email is alleen support via het formulier de manier om direct in contact te komen

https://support.homey.app/hc/en-us/requests/new

Kies bijvoorbeeld shipping en returns als optie als het niet om technische ondersteuning gaat.

1 Like

Athom is inderdaad niet telefonisch bereikbaar.
Mijn ervaring is dat als je echt een probleem hebt, ze wel vlot reageren.
Je kan je vraag kan je altijd hier stellen, misschien heeft iemand anders de ervaring al met bestellen?
Maar je bent eigenlijk al op een prima plek voor wat support na je aankoop. Homey is een product met een enorm actieve community, dus als je je Homey hebt is de support uiteindelijk vaak prima.

Dankjewel, heb hem gevonden

Hallo Henk,

Dat is nou net de reden waarom ik voor Homey wilde kiezen en net gekozen heb. Er is gereageerd, ik had na refreshen van pagina opeens meerdere pro’s in winkelwagen staan en kwam daar pas achter nadat ik op betalen had geklikt :sweat_smile::wink:

Heb er net 1 besteld en ga wat “pielen” met de bridge

Haha, gefeliciteerd met je aankoop dan en: welkom!

Hoop dat je veel plezier gaatbeleven aan je bridge, al kan ik me ook voorstellen dat je wel zult willen overstappen naar een Pro op een gegeven moment.

Die is vandaag al besteld maar de levertijd en vrije dagen tussen Kerst en Nieuwjaar breng ik met de bridge door lol

1 Like