BDR app problems with Remeha e-twist

Ik heb een probleem met de BDR Thermea climate app V0.0.4 en de Remeha e-twist thermostaat.

Als ik via een flow of manual de temperatuur wijzig, gaat de thermostaat netjes naar Handmatig en geeft de ingestelde temperatuur weer.

Ik kan echter niet vinden hoe ik via een flow weer een van de klokprogramma’s kan selecteren.
In een flow kan je alleen de keuze opties van de Thermostaat modus selecteren en dat zijn - Automatisch - Verhitten - Koelen - Uit.

In een flow kan je niet de Themostaat programma modus selecteren - Handmatig - Vorstbeveiliging - Vakantiemodus - Progrmma 1 -Progrmma 2 - Progrmma 3.

Welkom op het forum

Dit topic is verplaatst naar het Nederlandse deel van het forum, graag je aandacht voor het kiezen van de juiste categorie/taal.

Wanneer je problemen hebt met de Moderatie acties neem dan gerust contact met mij of een andere moderator op via een Prive bericht.

en ik zie de ontwikkelaar hier actief, zelfs in een Nederlandstalige discussie

Geurt,
Die had ik ook gezien, maar ik dacht dat het misschien wat verwarrend zou worden als dit daar ook in zou komen.

@Jurgen_Heine

Deze functionaliteit zit er nog niet in. De huidige flows worden standaard door Homey aangemaakt voor de huidige mogelijkheden, maar voor programma modus moet dit handmatig geprogrammeerd worden.

Jurgen, staat dit wel in de planning om dit aan te passen.
Her zou wel fijn zijn als je echt optimaal gebruik van de app kan maken.