Batterijen

zie de logica wel in maar gaat bij mij vooral om men danalock die 4 CR123A batterijen nodig heeft. In dit geval dus geen handig alternatief en ben best wel blij met dit slot. enkel de batterij kwestie is nog wat zoeken naar de optimale setup :slight_smile: Maar zeker bedankt voor de input en persoonlijk wist ik dit niet dus misschien dat ik voor bewegingssensoren wel eens overstap dan

Je bedoelt Fibaro neem ik aan? Als je echt Coolcam bedoelt dan is daar echt iets niet goed geweest. Die dingen doen ruim een jaar tot zelfs 2 jaar met een accu, afhankelijk van het aantal triggers.

Nee ik bedoel CoolCam. Van alles geprobeerd om het goed te krijgen zoals het bijplaatsen van extra Z-wave power-plugs om het mesh netwerk te verbeteren. Tevergeefs. Na een rondje google op ‘NAS-PD01Z drains battery’ kwam ik er al snel achter dat het daar niet aan lag en dat ik ook niet de enige was. Er blijkt iets mis met firmware van deze modellen. Om deze zelf te flashen moest ik weer van alles aanschaffen… geen zin in.

Dat is inderdaad ***. Ik heb er 5 en heb er gelukkig totaal geen last van.