Batterij controleren in advanced flow

In een Advanced flow heb ik een WHEN waarin ik de batterij controleer of hij onder de 25% komt. Als dat zo is, dan moet er een Notification naar mij.

Echter … deze flow wordt niet zomaar gestart. Ik moet er een START (of een tijd) voor zetten om de flow te laten starten.

Echter … ik kan geen Start of een andere WHEN voor de WHEN met de check zetten. En in de AND kan ik alleen maar controleren of de batterij een waarschuwing geeft.

Heeft iemand hier een oplossing voor?

Groet Marcel (nog steeds een newby)

WHEN

AND logic minder dan 25%

THEN notification

Bij het AND gedeelte heb ik zelf tussen 08:00 en 22:00 staan, omdat ik ‘s-nachts geen meldingen hoef. Tevens heb ik een timer toegevoegd van een uur, omdat ik niet iedere…. Minuten een melding wil, omdat ik de batterij nog niet heb vervangen.

25% is nog vrij veel, ik heb 10%.

Probeer maar wat het beste bevalt. Trial and error werkt het beste. Suc6

Bij de notificatie kan je ook nog kiezen om de zone, de naam van de device die onder je percentage komt en het percentage wat nog in je batterij zit. Zoek daarbij in de tags(in je notificatieveld geheel rechts het tabje)

Wederom dank. Ik ga er eens mee experimenteren. het is wel erg verslavend :grinning:

1 Like

Dit topic is verplaatst naar het Nederlandse deel van het forum.
Wanneer je problemen hebt met de Moderatie acties neem dan gerust contact met mij of een andere moderator op via een Prive bericht.

Dit is al de 4e keer dat een topic voor je word verplaatst.
Kies alstublieft de volgende keer meteen het goede Nederlandse categorie!
Er bestaat een kans dat als je nog een keer getagged wordt je automatische een tijdje niet meer kan posten.