[APP][Pro] SlimLaden voor Thuisbatterij - Automatiseer je thuisbatterijen op basis van dynamische energieprijzen

Yep.

Sinds deze week geïnteresseerd/geïnstalleerd.

Nog geen accu. Wel interesse in de Zendure Mix 3000 (2x of 3x).

Is het mogelijk om de web app op te laten starten in het Dashboard

Wordt er ook historie bijgehouden van de winst pagina?
Ik zou het wel mooi vinden om dat te hebben
Dag week maand jaar

Als je hem in de backlog zet stem ik voor. Heb daar ook we eens naar gezocht.

Wederom bedankt voor je reactie, ik heb een vast contract en wil eigenlijk gewoon laden tot hij vol is en ontladen wanneer het nodig is. Zoals ik lees gaat dit lastig voor elkaar te krijgen zijn met de laadplanning?

Heb je nog niet de nieuwste versie geïnstalleerd?

Ik moet echt even nadenken. Als er geen prijs prikkel is, wanneer heb je de batterij dan nodig? Dan kost het alleen maar geld door rte verliezen toch? Je wilt dan alleen zon laden en zet de batterij altijd op nom?

(Zeg ik even zonder echt over na te denken)

ik zou eigenlijk permanent op nom willen hebben. Dus laden met stroom overschot van mijn zonnepanelen en onladen als er stroom nodig is.

Ik krijg dit alleen niet voor elkaar om dit permanent te krijgen.

Je zet hem op handmatig en drukt op nom. Maar dat kan ook via de marstek app. Waarom slimladen?

Groot nieuws:

Nieuwe slimladen werkt nu ook op oudere Homey’s. Via instellingen.html. Dankzij dhr Keizer!!

Op deze manier? Dan zie ik nog wel raar gedrag, ik ga het eens een aantal dagen aankijken.
Bedankt voor je hulp!

Een van mijn buren hebben ook deze situatie. (Ik ga ervanuit dat er wel zonnepanelen aanwezig zijn) Zij hebben ook nog een vast contract en gebruiken de accu’s inderdaad alleen NOM (gewoon Marstek app) om hun teruglever kosten te minimaliseren.

Zij gaan overigens wel eind september overstappen naar dynamische tarieven en ook gaan ze een homey aanschaffen speciaal om jouw app te gebruiken. ( na bij mij de mogelijkheden bekeken te hebben).

Oh gaaf!!

Mijn meter is niet compatible met de zendure p1 meter. Daarom ben ik gelukkig op deze app uit gekomen.

Dat zal hele opluchting zijn voor veel homey 2019 gebruikers. Hoop niet dat sommigen al een HP2026 hebben aangeschaft (@Marco_Rombout hoop dat je twee weken retour recht hebt :face_with_peeking_eye::winking_face_with_tongue:). Overigens is HP2019 naar HP2026 wel een mooie upgrade.

Haha ha ahhh… @Wil_Ree

Dog Crying Meme: Doggo Crys

't maakt me niet zoveel uit, ik stoorde me al een tijd aan de traagheid van mn witte bolletje en deze staat ook al 7 jaar te draaien dus mag wel een keer naar m’n ouders :slight_smile:

Vraag bij je netwerkbeheerder een nieuwe meter aan. (Als je aangeeft dat je thuisbatterij hebt die niet samenwerkt gaat dat bijna altijd goed). Kost bij Liander rond de 80€. Voordeel dat je nom met een interval van 1 sec kan draaien. De app SlimLaden stuurt gewoon het commando “NOM” naar je accu. Dus ik weet niet of het gaat goed gaat werken.

Maar is een beetje kort door de bocht uitgelegd. Is ook afhankelijk van welke accu je hebt.
@Roedi_de_Lion kan je daar vast meer over vertellen.

Top. Ouders ook aan de homey.

Dit geldt alleen voor Max Winst toch?