[APP][PRO][NL] PreCom App

PreCom App. :fire_engine:
Deze app is speciaal voor bedoeld voor hulpverleners met een P2000 pager met PreCom.
Binnen de App van PreCom is het mogelijk om een Webhook aan te melden en de melding door te zetten naar jouw Homey Pro.

De app vertaald de notificatie voor Homey om dit te gebruiken in jouw flows.
Op dit moment kan je de volgende tags gebruiken:

  • Message: Gehele PreCom bericht
  • Prio: Prioriteit van melding in nummer

Toekomst:

  • Capcode
  • Gespreksgroep
  • Melding zonder Gespreksgroep en andere data

Homey App Page: Precom App
Homey App Page Beta App: Precom App Beta

In de app zit een kleine log systeem.
De app is enkel bedoeld voor hulpverleners die ook een PreCom app hebben. Het is geen P2000 scanner. :sweat_smile:

Komt deze app ook beschikbaar voor de Bridge?

Voor de bridge is een verified account voor nodig als ik goed heb? Dan kan je hem toch op de Bridge zetten?

Of het moet met een Webapp gaan. Ik kan er eens in kijken. Alleen ik heb zelf geen bridge in huis. Enkel een Homey (pro)

Wat ik te zien krijg als ik de app wil downloaden is dat deze alleen voor de pro beschikbaar is.

Voor Homey (Cloud) support moet de developer zelf inderdaad een “verified” developer zijn, en is dan ook meer bedoeld voor bedrijven die hun apparaten ondersteund willen hebben, en niet voor community developers (dit is bewust zo gekozen door Athom).
In theorie is het mogelijk als community developer hun account als “verified” te krijgen, maar dit kost de developer wel jaarlijks geld.

Hallo Jack,
Ik ontvang geen Precom meldingen op mijn Homey Pro 2023.
Kun je helpen?
f1b1e1a2-5c01-4671-8e36-475dcd47d52d
Met vriendelijke groet,
Gerard Kolsteren
Post Rijen

Hoi Gerard,

Ik heb de log ontvangen. Ik zal aankomende week eens in de code duiken.

Groet,
Jack

Hallo Jack,

Is het gelukt om de code van de Homey Precom app na te kijken?