[APP][Pro] LG ThinQ integratie

??? Bij mij

Tuurlijk, ga je gang en voel je vrij! :+1::+1:

Heel vreemd. Ik zie ze ook gewoon… misschien device een keer opnieuw toevoegen?

Kan er iets veranderd zijn waardoor bij het toevoegen er zaken missen in de laatste versie? @Martin_Verbeek

Hier zie ik ze ook gewoon.

nope, ik heb devices al af en aangekoppeld…

Device is hele tijd in use…kan dat ergens door komen?

Geeft wel keurig rode pit in de flow nu

image

1 Like

O ja, nachtdiensten :see_no_evil:
Ik heb de app hier uit gezet. Zal het denk ik in een paar min werken :+1:

Ziet er super uit! Zou de flows een stuk eenvoudiger maken! :muscle::muscle::muscle:

Ik heb hier van alles geprobeerd. App eraf, homey opnieuw opgestart, app erop. Maar de “zet aan en zet uit” blijven afwezig.

Ik ga alles eens op een rijtje zetten waarom dat niet goed gaat. Gaat wss even wat tijd kosten…

Direct na het installeren heb ik in het log bestand wel een foutmelding van een flowid. Maar die had je al gezien denk ik.
Heb je misschien een oudere app, kan ik die testen en is dat misschien wat makkelijker zoeken. Als die het dan wel doet of ook niet.
Mvgr Roy

Hey Martin,

Ik heb deze topic eerst doorgelezen op zoek naar een antwoord voor onderstaande issue. Allereerst kudo’s voor jou dat je zo betrokken bent met de ontwikkeling van je app! :+1:t2::+1:t2:

Ik heb sinds kort de HP2023 en een nieuwe LG wasmachine en droger welke ik kan bedienen met de thinq app. Ik heb de apparatuur ook toe kunnen voegen aan Google home. Ik probeer ze ook toe te voegen aan je Homey app (inlogcodes etc ingevuld) maar ik krijg bij beide machines de onderstaande melding “connot read properties of null (reading ‘length’)”

Doe ik iets niet goed? Of is dit een bug?
Ik heb de app al eens opnieuw opgestart, maar wellicht zie ik iets over het hoofd wat jij wel weet :crossed_fingers:t2::innocent:.

Mocht je meer info, toegang oid nodig hebben ben ik uiteraard bereid om die te geven.

Ik hoor het graag! :slightly_smiling_face:

Mvg, Wessel

18-07 EDIT:
Ik had mijn inloggegevens niet goed (had per ongeluk een oud WW gebruikt, had deze recent veranderd namelijk… :sweat_smile::zipper_mouth_face:). Alles werkt naar behoren :+1:t2:

Kans is groot dat je een V1 droger en washer hebt. Op dit moment support ik alleen v2. Ben echter op dit moment bezig om V1 support te maken op de droger en de wasmachine.

2 Likes

Hoe kan ik zien wat voor versie ik heb? De machines zijn gloednieuw, klinkt het niet onlogisch dat het versie 1 is en niet versie 2?

Geen idee. Hier een vrij nieuwe airco installatie (2 buiten units en 3 binnen units) en blijkt ook v1 te zijn. Dus leeftijd zegt niet alles. Wellicht een nieuw apparaat maar oud model?

@Ranney

Ik had het inmiddels gelukkig al “op kunnen lossen”, zie mn edit van mn vorige post:

I did a durpie

2 Likes

Als ik de homey opnieuw opstart en de app installeer dan krijg ik ook deze melding.

Ik heb ook met de advanced flow gekeken maar daar staan de kaartjes aan/uit ook niet

Ik heb zelf af en toe ook wel eens dat ie rare meldingen geeft bij install. Dat heeft volgens mij niets met de app te maken, meer een Homey ding. Want als ik weer op install druk doet ie het goed…

Dat kan kloppen, want hij maakt de onoff capability niet aan. Ben vanwege V1 washer/dryer met een cleanup bezig in de code. Dat duurt nog een paar dagen. Ben bang dat je nog even gedlud moet hebben :expressionless:

2 Likes