[APP][Pro] LG ThinQ integratie

Heel vaag :wink:

Maar je app werkt echt super. Zelfs de functie uit standby. Heel erg blij mee!

@Martin_Verbeek echt een top app!!

4 Likes

Ook ik ben super blij dat ik mijn LG wasmachine echt slim kan gebruiken. Ik heb diverse virtuele knoppen aangemaakt die ieder een was programma vertegenwoordigen. Als een knop is ingeschakeld dan gaat bij voldoende overproductie van de zonnepanelen het desbetreffende programma draaien. Martin nogmaals hartelijk dank voor al je tijd en moeite.

1 Like

Kloppen je tags? “status programma” heb ik hier niet. Bij mij heet hij “status wasmachine” en “Bedrijfsmodus” heet hier “Wasmachine modus”

cc// @Martin_Verbeek

Ik heb de app net geupdate en ik zie nu ook veel meer tags. Na de update van Homey zelf werkte de flows ineens wel dus ik denk dat er iets herstart moest worden.

1 Like

Top!

Top @Martin_Verbeek !

Ik zie oa de tag deur vergrendeld staan. Heb je dat uiteindelijk kunnen vinden of dachten wij te moeilijk? :slight_smile:

Weet eerlijk gezegd niet wanneer die aangaat, de app triggert die wanneer de waarde veranderd…maar het is volgens mij niet zo dat je deze tag kan gebruiken om te zien of een deur openstaat ja of nee. Ik heb zelf geen LG machines, dus dat is voor jullie om uit te vinden :slight_smile:

Ja hij kijkt of de deur open of dicht is.

Is dat niet alleen actief als er een programma gestart wordt?

Ik test de flowcard met deur vergrendeld ja/nee.
Bij test " gelijk aan nee" : Waar
Bij test " gelijk aan ja" : niet waar.

Lijkt gaan te geven dat de deur open staat, wat daadwerkelijk ook zo is.

Oke! mooi voorbeeldje van een flow heb je gedeeld.
Zie ik goed dat je een extra knop heb aangemaakt om aan te geven of de wasmachine aan of uit staat?
(edit:
Scherm­afbeelding 2023-07-05 om 18.08.43

Edit: zie dat de ja/nee kaartjes niet de enige kaartjes zijn om te gebruiken :slight_smile:

Klopt heb een logica ja/nee. Wanneer power socket aan gaat is wm aan en power socket uit is wa uit. Bij uit roept google dag de was klaar is.

Zie nu jouw kaartje. Heb mijn kaart aangemaakt met een Home Assistant sensor toen deze app er nog niet was. Moet ik nog aanpassen.

1 Like

Hoe voorkomen jullie dat de wasmachine helemaal uit gaat en dus offline is(althans bij die van mij)
Ik moet hem dan weer handmatig aanzetten en dan is de Wasmachine weer online/zichtbaar in de app.

Hi naamgenoot.

Ik heb een socket die uit gaat na was klaar en aan gaat wanneer stroomprijs laag is. Daardoor kan ik ook via de app de wasmachine uit standby halen.

1 Like

Als mijn wasmachine uit gaat blijft hij online maar zo af en toe verliest hij de verbinding. Opnieuw toevoegen in de LG app verhelpt dit weer voor een tijd. Ik heb dit al verschillende malen bij LG gemeld.

1 Like

Maar als je hem van de stroom afhaalt is de WiFi verbinding echt weg en moet je hem opnieuw aanmelden.

Geen last van tot nu toe.