[APP][Pro] LG ThinQ integratie

Dank voor je reactie ga ik proberen.

@Martin_Verbeek is het mogelijk om ondersteuning van een TV toe te voegen?

Die komen om de een of andere reden niet naar boven via het platform. Zal nog eens kijken…

@Martin_Verbeek een andere issue die ik ervaar is dat na elke reboor van de homey (vooral dus na updates) de app mijn account in een lock plaatst.
Ik krijg dan in de log “Login need signin unlock”. Ik ga dan naar mijn lg thinq app, log out en opnieuw in. Dan moet ik een validatie code process door (via de mail) en dan herstart ik de app in homey en werkt alles weer.
Het is daardoor een vrij vreemde bug.

Wat ik ook merk in brede zin in Homey is dat na reboots steeds verschillende metrics ‘oud’ zijn. Bijv de power usage this month, is een waarde van weken terug, pas na een change daarin wordt die weer naar de chte waarde gestuurd.
Het zou kunnen dat deze issue van Homey gerelateerd is aan de issue met de account lock. Dit probleem ontstond pas na mijn eerste keer pwd aanpassen. Dat er ergens in Homey de oude nog in mem zit die na ee reboot in de mem van de app wordt gebruikt.

Password wordt idd onthouden om aan te kunnen loggen. Ik zal eens wat testen doen om te kijken of dat te omzeilen valt.