[APP][Pro] LG HomBot

LG HomBot

*Control your LG HomBot with Homey. *


Donate

Help me buy a homey to create this and other apps on.

I am currently in the process to publish the new version of this app with support for the new Homey Pro (2023)

Will update this topic with more information when available

2 Likes

I have added a test version to the store:

Anyone able to test if it’s working for him/her/them?

Hey Frekel, zou best wel willen testen. Helaas krijg ik het op de homebot niet werkend met mijn VR6540 (heb er nog twee maar daar weet ik het type niet van en vind ik minder belangrijk). Software update 13865 en een latere via usb proberen over te zetten maar faild steeds. INSTALL_LG_Hombot_3.0_FW_13865_WLAN-Steuerung_v2.16.zip (versie 2.34) lukt wel maar na het plaatsen van de wifi stick gebeurt er niks. Hoor geen ip adres en zie niks in router erbij komen.
(Mijn bron komt van: Robotstofzuiger: LG Hombot / VParquet - Domotica Center)

Heb je nog een tip, dan kan ik hier testen :slight_smile:

Hoi @MaartenG,

Ik heb deze thread gevolgd: LG Hombot 3.0 - WLAN & Kamera Steuerung per Weboberfläche | Roboter-Forum.com

Misschien dat je usb en/of WiFi stick niet wordt ondersteund?

Ben benieuwd of je er dan wel uitkomt?

Groetjes,
Frank

Sinds vandaag, na ontdekking dat ik een oude wifi stick moet hebben welke ik op marktplaats gekocht heb, 2 werkende stofzuigers op homey.

Maar de optie begin met een plek schoon te maken…? Hij gaat gewoon zijn ronde doen…

Ik zie overigens in de oude app de mogelijkheid om de stofzuiger naar voor of naar achter te laten rijden, dit is natuurlijk wel handig zodat hij in de ochtend, in ons geval, onder de kast vandaan komt om even de bak te kunnen legen. Maar ach :slightly_smiling_face:

Top dat het werkt!