Van Google Home naar Homey

Hey community,

Ik was benieuwd of jullie mij toevallig zouden kunnen helpen. Zelf heb ik een stofzuig robot die ik via wifi heb kunnen verbinden aan google home. Vanuit hier kan ik deze ook aansturen. Nu wil ik deze graag in mijn homey app krijgen, maar ik zou niet weten met wat. Hebben jullie ideeen?

Alvast bedankt!

Rutger

Kun je “een stofzuig robot” wat duidelijker definiëren? Merk, model, etc. Dan kun je vervolgens op zoek gaan in de app store om te zien of er een app voor dat merk/model is. Zo niet, dan is de kans niet erg groot dat je 'm werkend gaat krijgen met Homey.

Hey Robert, dank voor je snelle reactie!

Hij is van proscenic, nee helaas is daar (nog hopelijk) geen app voor.

I also have a Proscenic M8 Pro robot vacuum as well as iRobot Roomba. iRobot works fine but Proscenic is not supported. It may be difficult to support ALL vacuums because so many come out or maybe easy because they are really all the same thing under the hood.

I am evaluating Homey with the Cloud version only at this time before investing in the Homey Pro hardware. So far, VERY impressed. I think this Proscenic vacuum is the only thing that won’t work, which is fine with me actually.