[APP][Pro] Eufy Security (NL πŸ‡³πŸ‡±)

@iMike en even kijken of er niet stiekem een spatie achter je ww of email staat.
Dat wil ook wel eens gebeuren.

1 Like

Hoi Martijn,

Wachtwoord gewijzigd, app opnieuw opgestart en nogmaals geprobeerd. Negatief resultaat.

Het vreemde is dat ik, wanneer in met het 2e account inlog op https://mysecurity.eufylife.com/ ik de apparaten zie, maar als ik met hetzelfde account in de Eufy app inlog, ik geen apparaten zie (zie afbeeldingen).

Ingelogd op website - 1

Eufy op je telefoon: Dropdown bovenin aanpassen naar gedeelde apparaten.

Voor Homey graag nieuw report sturen

Apparaten nu idd wel zichtbaar in app.

Homey 06FB4C0F

Eufy App 53c82130-110d-44a8-b9ed-feb758a6c4b4

@iMike fyi het Homey report is voor medewerkers van Athom, dat ben ik niet :stuck_out_tongue:

1 Like

@iMike ik zie errors op de API dat je niet unauthorized bent. Kan je eens een ander account proberen?

Ik snap er echt niets van. Nieuw account geregistreerd, Eufy app in Homey opnieuw opgestart en weer geprobeerd. Zelfde melding.

e9fe3d99-dcf3-4a5f-9007-8dbaffda509c

@iMike probeer eerst eens je Homebase toe te voegen. Ik zie namelijk wel dat Homey je apparaten ziet.

Het houdt niet op. De homebase is toegevoegd. Daarna bij toevoegen deurbel zelfde melding.

Krijg nu wel een rood driehoekje met uitroepteken bij het icoontje van de Homebase en de melding dat Homebase verbinding maakt met Eufy server.

f61aa813-e6ba-4791-9ba3-f09cc9f0e448

@iMike welke deurbel heb je?
want als ik jouw eerdere foto zie heb je een Deurbell 2K battery. Maar je probeert een dual deurbel toe te voegen.

Hij kan op stroom en met batterij, dus volgens mij een dual deurbel.

@iMike een dual deurbel heeft 2 cameras. Heeft die van jou dat? Zo niet dan heb je een Batterij deurbel.

De selectie is precies hetzelfde als in de orginele Eufy app. In Homey wordt dezelfde benaming gebruikt

Dan is het de Batterij deurbel. Deze heb ik eerder ook meerdere malen geprobeerd toe te voegen zonder resultaat. Nu heeft hij hem wel toegevoegd.

Hopen dat hij het blijft doen, want bij de Homebase was het rode driehoekje met uitroepteken bij het icoontje net weer weg en nu weer terug met de melding dat Homebase verbinding maakt met Eufy server.

Bedankt voor je hulp tot zover! Ik ga eens kijken wat ik er allemaal mee kan.

1 Like

@iMike ja rode icoontje is om het apparaat tijdelijk te blokkeren zodat alle verbindingen eerst opgezet kunnen worden voor dat de gebruiker er mee aan de slag gaat en er dan rare situaties onstaan

OK, goed om te weten. Echter bij de Homebase staat deze er nog steeds.

In Homey met je tweede account ingelogd?
Niet dat ik veel ervaring heb. Ik vraag het maar even.
Na opnieuw opstarten van de Homey app blijft het driehoekje ook wat langer staan. In het begin even schrikken maar hij wil eerst verbinding hebben.

1 Like

Dank voor je reactie. Het driehoekje is inmiddels inderdaad weg.

Mijn probleem is opgelost, met dank aan iedereen die gereageerd heeft.

2 Likes

Wellicht een noob vraag, maar is het mogelijk om live-feed van de camera’s (deurbel en andere) te zien? Ik zie nu enkel snapshots. Ook evt. in relatie tot het HomeKit experiment van Homey?

@Stefan_Versleeuwen https://community.homey.app/t/app-pro-eufy-security-nl/60540/1372?u=mike1233

1 Like

Ik heb een E340 deurbel, maar het lijkt er op dat de persoons herkenning niet werkt.
Ik zie alleen maar dat er Unkown wordt gemeld, terwijl in de Eufy App ik dan wel een bekend persoon zie.
Ben ik de enige met dit probleem of zijn er meer die hier last van hebben.