[APP][Pro] Eufy Security (nl)

Exact t zelfde.

Ik krijg geen logs meer in homey van de homebase.

Als de status is gewijzigd zie ik dat ook niet in de log maar de status zelf is wel gewijzigd.

Heb de app al gedeinstalleerd en opnieuw geinstalleerd. De apparaten opnieuw toegevoegd.

Snap er geen fluit van…

Ik kan geen screenshots plaatsen

Hoi Martijn,

Ik heb denk ik hetzelfde probleem als Robbert, het alarm van de homebase in Homey wordt niet met getriggerd. Ik had ook hetzelfde met de status wijzigingen, maar dat lijkt nu wel weer te werken in de nieuwste versie. Ik heb je net een rapport gestuurd, wel weer vergeten mijn email erbij te zetten natuurlijk :upside_down_face:

1 Like

Hi @martijnpoppen

The error message is “cannot fetch image from Eufy server”

How often does it try to do that?
Is this server my Homebase?

@Robbert_Beekmans @robmol ik ga er naar kijken! Misschien dat dit door de Homebase 3 integratie kapot gegaan is

Kom er zsm op terug :slight_smile:

@Heula gek , hij probeert het 3x

De afbeelding komt van Eufy Cloud.
Ik heb laatst de timeout verkort. Dit zou best best probleem kunnen zijn.

Ga ik naar kijken!

1 Like

Hoi Martijn,

Het gaat nog steeds niet goed met het forceren van deze melding.
Ik moet hem nog steeds handmatig aanzetten maar gaat eigenlijk gelijk weer uit.

@Heula
Ga ik checken.

Kan je een report sturen ?

18e349c8-d0ea-467e-ad6d-5f255a069071

1 Like

@heula @robmol @Robbert_Beekmans Heb zojuist een nieuwe versie live gezet. Homebase issues zouden opgelost moeten zijn. [APP][Pro] Eufy Security - #3048 by martijnpoppen

1 Like

Hoi Martijn,

Net versie 3.4.2 geprobeerd maar helaas nog geen succes. Het algemene alarm van de homebase3 wordt nog niet geactiveerd. Kan het zijn dat er mijn kant iets niet goed staat. Ik heb alle notificatie meldingen van de homebase aanstaan en ik gebruik nu deze simpele flow om te testen.

@robmol kan je eens zorgen dat het alarm afgaat en daarna een diagnostisch rapport sturen? :slight_smile:

Bij deze gedaan, de code is 793ecf8c-23f8-45dc-85e2-cfbcdec4a8dc.

Volgens mij kwam dit keer de wijziging van alarm mode ook niet door.

Geldt dit voor het forceren van de meldingen en errors bij versturen van de images vanuit de Eufy Cloud naar bijvoorbeeld Telegram?

Forceren van de meldingen.
Maar daar zag ik nog een issue.

Image nog niet gefixed. doe ik zsm

1 Like

De meldingen forceren gaat inderdaad nog niet goed.

1 Like

Ik ga hem morgen (vrijdag) testen

Thnx

Hi Martijn,

Ik blijft uitroeptekens houden bij de Eufy apparaten in de Homey app. Eerder ging het alarm erop wanneer ik mijn Apple Watch op slapen zette maar dit werkt niet meer.

Hoi @Marja
En als je het apparaat aanklikt wat zie je dan?

Hoi Martijn, mijn homebase 2 geeft geen alarm door aan Homey.