[APP][Pro] Eufy Security (NL 🇳🇱)

Is het ook. Als je in de Play Store bij de andere (1 ster) reviews kijkt, zie je dat ze 2 “vaste” berichten hebben die op alle reviews worden gereageerd.

En alweer een antwoord van onze vrienden van Anker.

"Thank you for your interest in Eufy.

At this time, there are no plans for official integration or collaboration with Homey. We sincerely appreciate your interest in our products.

Thank you for your understanding.

Best regards,"

Dat er nog maar veel emails gestuurd mogen worden, misschien helpt het.

Dat is waarschijnlijk de reden dat bij mij niks meer werkt..

Als ik iets probeer toe te voegen van Eufy geeft hij de melding time out error 3000ms.

Dus maar afwachten denk…

Hoop dat alles weer gaat werken is wel een gemis moet ik zeggen.

Hallo allen,

Ik had begrepen dat Homey niet meer met Europa (Nederland) werkt. Al mijn Eufy apparaten zijn onbeschikbaar. Is er een mogelijkheid voor een workaround? Wellicht verplaatsen naar een andere regio voorbeeld China zonder data en gegevens te verliezen?

@bayrambass apparaat repareren en dan op NL zetten. Vroeger selecteerde je EU en dat is niet meer geldig. Maar dat had ik ook al terug gestuurd op het diagnostisch rapport

Repareren van de apparaten lukte ook niet.

Alles er vanaf gehaald maar nu elke keer als ik een apparaat probeer toe te voegen, krijg ik een time out error.

Inderdaad net zoals FlorisFranken zegt repareren werkt niet permanent voor mij. Heb ik al een aantal keer geprobeerd dan komen de apparaten als het ware weer terug. Maar loop van de tijd zijn ze weer onbeschikbaar. Soms kom ik helemaal niet door met reparatie krijg ik oneindig laden.

@FlorisFranken graag diagnostisch rapport sturen na reproduceren.

@bayrambass graag diagnostisch rapport sturen na reproduceren.

Beste Martijn,

Ik blijf de melding krijgen time out error.

Het toevoegen van de apparaten lukt daardoor niet .

Hierbij de code :

4bffbab5-3fe2-4894-be1f-68f7b1850a98

@FlorisFranken heb gevonden wat het is. Zal kijken of ik een fix kan maken

Hoi Martijn,

Ah super ben benieuwd !!

Alvast bedankt.

Groet Floris

@FlorisFranken @bayrambass
Zie: [APP][Pro] Eufy Security - #9040 by martijnpoppen

Hoi Martijn,

Helaas werkt het bij mij nog steeds niet .

83716952-1833-4533-af7f-2f0e43cffbea

Groet Floris

@FlorisFranken kan je toelichten wat er gebeurd?

Jazeker.

Ik probeer apparaat toe te voegen en ik krijg na een tijdje een time out error 3000ms.

Groet Floris

@FlorisFranken en welk apparaat is het?

Deurbel 2K

Ook geprobeert met mijn Homebase 2

Zelfde issue.

Ik heb het vanochtend geinstalleerd en gerepareerd en het lijkt bij mij nog steeds te werken

@FlorisFranken zal vandaag checken of ik het kan reproduceren