App installeren wil niet

Hallo
Heb sinds vandaag homey pro en wil er apps er op zetten maar als ik bv naar spotify ga dan is vakje installeer app grijs en kan het niet downloaden
doe ik wat verkeerd
jan

Hoi Jan,
Probeer je dit via de Homey app op je smartphone of via de website?
ik denk niet dat jij iets verkeerd doet maar dat er iets verkeerd gaat met je account.

Als je hier: https://homey.app/nl-nl/account/devices/
kijkt, staat dan je apparaat erbij?

Ja dan wel ik kan ze dan ook wel installeren , deed het via de tablet ,maar nu via de computer dan gaat het wel goed

mmm… raar… misschien dat iemand anders je meer info kan bieden, wel fijn dat het “een soort van” lukt…

Allereerst welkom op de Homey Community!

Lees de Welcome to the forum! post hier om er zeker van te zijn dat je op de hoogte bent van de forumregels.

Welkom op het forum

Dit topic is verplaatst naar het Nederlandse deel van het forum, graag je aandacht voor het kiezen van de juiste categorie/taal.

Wanneer je problemen hebt met de Moderatie acties neem dan gerust contact met mij of een andere moderator op via een Prive bericht.

In dat geval stond het Homey model “schuifje” op "Homey’ i.p.v. ‘Homey Pro’
(voorzover je kunt ontdekken dat het om een schuifje gaat).
Zodra je ‘Homey Pro’ aanklikt, wordt de installatie button groen (en actief):

Er staat wel duidelijk onder geschreven “App Y is alleen beschikbaar voor Homey Pro”, maar vervolgens ontbreekt de info wat je dan zou kunnen doen om het op je Pro te kunnen installeren.