Hallo
Heb sinds vandaag homey pro en wil er apps er op zetten maar als ik bv naar spotify ga dan is vakje installeer app grijs en kan het niet downloaden
doe ik wat verkeerd
jan
Hoi Jan,
Probeer je dit via de Homey app op je smartphone of via de website?
ik denk niet dat jij iets verkeerd doet maar dat er iets verkeerd gaat met je account.
Als je hier: https://homey.app/nl-nl/account/devices/
kijkt, staat dan je apparaat erbij?
Ja dan wel ik kan ze dan ook wel installeren , deed het via de tablet ,maar nu via de computer dan gaat het wel goed
mmm… raar… misschien dat iemand anders je meer info kan bieden, wel fijn dat het “een soort van” lukt…
In dat geval stond het Homey model “schuifje” op "Homey’ i.p.v. ‘Homey Pro’
(voorzover je kunt ontdekken dat het om een schuifje gaat).
Zodra je ‘Homey Pro’ aanklikt, wordt de installatie button groen (en actief):
Er staat wel duidelijk onder geschreven “App Y is alleen beschikbaar voor Homey Pro”, maar vervolgens ontbreekt de info wat je dan zou kunnen doen om het op je Pro te kunnen installeren.
Helaas werkt dit bij mij niet… Zelfs apps die al geïnstalleerd zijn mag ik niet meer installeren. Heeft iemand nog andere tips?
Dan lijkt het erop dat je per ongeluk ern Homey cloud hebt aangemaakt en de app store dan daarop probeert te installeren.
Als je bij “installeer op” op de Homey naam klikt, krijg je dan een keuzemenu? Voorbeeld:
Nee die blijft leeg! Ik zie ook dat ik online geen homey bezit, terwijl ik op de app op mijn telefoon wel alle info zie. Ik kan alleen nergens vinden hoe ik die aan elkaar koppel, enige tips?
EDIT: euvel gevonden! Ik heb 2 verschillende e-mailadressen gebruikt
Kijk, toch opgelost uiteindelijk!