Anna installeren homey

Ik ben zóóóó zen. Maak me echt niet druk hoor. Ben pro Homey. Krijg jeuk van die ‘azijnzeikers’.

Al gedaan door Athom:
afbeelding

Ik loop op de zelfde plek als @Menno_R vast. Het id word niet geaccepteerd. Heb naar support@athom.com gemaild en wacht op antwoord.

Ik denk dat je dan beter plugwise kunt bellen…

Nieuwe versie van de Anna app staat live die deze problemen oplost :slight_smile: Graag deze versie installeren zodat je je Anna kunt koppelen aan Homey

2 Likes

Goed bezig HERMAN! :wink:

Misschien heb ik iets gemist, maar waar kun je die dan vinden in de store?

En begrijp ik het goed dat de app alleen nog maar op v2.0 werkt?

https://www.athom.com/nl/talks-with-homey/#
en denk het wel, denk dat FW1.5.x niet meer wordt ondersteund.

https://www.athom.com/nl/store/product/plugwise-anna-thermostat/
Die dus. En ik denk inderdaad niet dat ze de oude blijven ondersteunen… I wouldn’t

Lol. Pagina ken ik wel, maar eigenlijk nooit gezien dat je daar ook kunt bestellen… :blush:

Mijn plugwise Anna app op Homey crasht iedere dag wel 1 keer. Daarvoor moet ik de app herstarten en dan is het meteen opgelost. Ik gebruik Anna via WiFi en niet bekabeld, misschien is dit wel het probleem?

Meer mensen die hier last van hebben?

Zelfde probleem hier. Regelmatig gecrashte app. Na herstart van de app werkt alles weer.

Gebruik je Anna ook via WiFi of bedraad?

Heb een storing gemeld bij athom 2tal weken geleden. Ze zijn het aan het onderzoeken.

Ja ook via wifi.

In tegenstelling tot veel anderen is met mijn iPhone XR het probleem opgelost na de laatste update. lijkt me ook belangrijk om te melden.

1 Like

Zelf heb ik ook een xr. Helaas crashed de app nog regelmatig, zoals eerder gemeld is athom op de hoogte. Hoop spoedig op een oplossing, vooral een device wat door hun zelf wordt aanbevolen.

Bedankt voor het melden. Maar het lijkt me eerder stom toeval dan dat het verband heeft met welke telefoon je Homey bedient.

In mijn geval is het namelijk de Anna app die steeds crasht en niet de Homey app.

Hopen dat athom met een oplossing komt!

vandaag mail gekregen van athom…

gelieve de “plugwise app” installeren ivm geen updates meer voor de “plugwise anna app”

deze app zal wel stabieler werken. wel jammer, want de plugwise anna app is uitgebreider.

Ik had de mail gezien ja. Welke functies mis je dan ten opzichte van de oude Anna app.

Idd hopen dat de app wel stabieler is zo