Ik krijg Anna niet gekoppeld

Wie weet raad,

Ik heb de Nest retour gedaan naar coolblue en via Athom een Anna gekocht… Echter nu krijg ik de Anna niet gekoppeld met mijn Homey. Ik heb de juiste app geïnstalleerd, als ik bij apparaten een nieuw apparaat wil toevoegen klik op de tegel van plugwise en zie dan de Anna als keuze staan. Ik klik dan op Anna en dan geeft ie heel even aan dat ie zoekt maar geeft binnen een seconde aan dat er geen apparaten worden gevonden.

Wie kan me hier bij helpen?

Je hebt (gevonden via de prima zoekfunctie) dit topic al doorgelezen?

Eh, de vraag neerzetten betekent niet automatisch dat iemand eea heeft doorgelezen (de laatste tijd)… :innocent:

1 Like

Omdat op het andere topic al niet meer zo veel werd gereageerd opende ik een nieuw draadje hopende dat iemand een gerichte en concrete tip voor me had. Baal er gewoon van omdat ik de Nest heb weg gedaan door de prikkelen over de web API en via Athom een Anna heb gekocht en ik die vervolgens niet gekoppeld krijg… Sorry daarvoor.

Geen probleem. Maar toch maar wel in dat andere topic houden. Anders word het niet makkelijk voor anderen om een oplossing te vinden zometeen.