Alarm via Heimdall

Beste mensen,

Ik zit hier met een raar probleem. Ik heb mijn alarm lopen via heimdall op mijn Homey. Bij het testen werkte het allemaal perfect. Ik kon het alarm prima inschakelen en uitschakelen. Als ik s’avonds het alarm inschakelen hoor ik hem aftellen en activeert hij prima echter als ik hem s’ochtends uit wil zetten lukt het niet ipv van uitzetten activeert hij zichzelf weer. Met mijn telefoon krijg ik hem dan vervolgens wel weer uitgeschakeld. Als ik dan kort daarna weer ga testen met de ab werkt het wel weer. Heeft iemand een idee waar het aan kan liggen?

Goedemorgen Roy,

Geen probleem ik ga de flows delen. Bedankt voor het meedenken.

Hoi Roy,

Ik hoop dat je hier wat hebt.

Helemaal helder, ik heb de ab eens helemaal verwijderd en opnieuw geïnstalleerd. In de eerste instantie kreeg ik het niet voor elkaar om zowel de on als de off knop van mijn ab actief te krijgen alleen de on knop vandaar deze flow instellingen. Nu wonder boven wonder wel. Dus nu heb ik de on knop voor de activatie en de off knop voor de deactivatie en het werkt met testen. Nu maar afwachten of we morgenvroeg geen kabaal hebben. Misschien nog even een vraagje bij het activeren van het alarm zou ik het fijn vinden dat ik een activerings geluid krijg uit mijn sirene zodat we weten dat het alarm ingeschakeld is nu is het zo dat de gang lamp uit gaat. Heb je daar nog een tip voor?

Gaan we doen, thx Roy.