Al mijn back-ups werden verwijderd al heb ik betaald

Geachte,

Het lijkt een sport te worden bij bedrijven om de gewone burger wandelen te sturen en geen deftige e-mailadres noch supportnummer meer te kunnen raadplegen.
Dit soort e-mails krijg je niet in de online forum al mail tab geplaatst met afbeeldingen noch bijlages. Hopelijk raak deze mail waar hij thuishoort om gehoor te krijgen.

Wat betreft mijn Homey-pro back-up abonnement had ik via mijn smartphone aanbetaald voor € 1 per maand welke elke maand automatisch zou vernieuwen via de Apple iCloud account.
Kort daarop vernam ik via uw site β€˜Athom Homey pro Back-up dat je per maand voor € 1 of per jaar voor € 10 een abonnement kon afsluiten waar ik ben op ingegaan en voldaan heb voor 1 jaar welke elk jaar automatisch vernieuwbaar zou zijn. β€˜Zie .pdf-bestand in bijlage. Vanuit gaande dat na de eerste betaalde maand via Apple icloud automatisch het jaarlijks abonnement zou aansluiten. Ook had ik de automatische betaling via mijn Apple iCloud account stopgezet omdat ik deze niet meer nodig achtte en via uwer site voor een jaarlijks abonnement gekozen had en betaald.

Hoe kan het dat ik geen abonnement meer heb dat ik voor 1 jaar aanbetaald heb en wat zich elk jaar automatisch mocht vernieuwen.

Ik hoop dat dit snel rechtgezet kan worden.

Met vriendelijke groet.
Marc

Helaas.

Je moet contact opnemen met Athom via Support | Homey

4 Likes