Advanced Flow vs Google Nest Hub

Onderstaande vraag kan ik in drie afzonderlijke flows inregelen maar nu we met Advanced Flows de mogelijkheid hebben om meerdere flows (met triggers) in 1 Advanced Flow in te richten (en daarmee veel overzichtelijker is) hoop ik dat het volgende ook kan.

Kun je 1 advanced flow maken waarin meerdere triggers/flows zitten die je met Google Nest Hub obv spraak kunt aansturen? Wat ik zoek (lees hoop te vinden) is dat ik tegen Google Nest Hub bijv 3 commando’s kan geven (bijv. zet kachel op 19, zet kachel op 20 en zet kachel uit) en dat ik 1 advanced flow heb die afhankelijk van het gesproken commando de kachel op 19, 20 graden zet, dan wel uitzet. Een voorbeeldflow wordt erg gewaardeerd!

Alvast dank voor een ieder die zijn hersens pijnigt over mijn vraag.

Welkom op het forum

Dit topic is verplaatst naar het Nederlandse deel van het forum, graag je aandacht voor het kiezen van de juiste categorie/taal.

Wanneer je problemen hebt met de Moderatie acties neem dan gerust contact met mij of een andere moderator op via een Prive bericht.

Je zou een aantal virtuele schakelaars kunnen maken met specifieke namen.
Als test: schakelaar kachel aan en een schakelaar kachel uit.
Homey synchroniseerd met Google home daar zie je dan je virtueel apparaat terug.
Nu maak je een flow in homey.
Als: kachel aan
En: Kachel is uit
Dan: zet kachel aan.
in de advanced flow daaronder zet je dan:
Als: Kachel uit.
En: Kachel is aan.
Dan: zet kachel uit
Je zou er nog wat voorwaardes aan kunnen knopen om wat zekerheid in te bouwen.
Dan zeg je hey google, kachel aan dan zou je flow moeten gaan lopen.
Dit kun je dan ook in google zelf maken met routines.
succes.