Beste allen,
Geen idee of ik dit probleem goed kan omschrijven maar sinds enige tijd (na de laatste update van Homey Pro ? ) reageert mijn telefoon onderaan op een specifieke plaats van het beeldscherm, niet meer.
Als voorbeeld bovenstaand scherm. Als ik in deze situatie op “instellingen” tik, dan gebeurt er niets, ik krijg geen reactie op mijn aanraking. Schuif ik het scherm iets omhoog, zodat "instellingen* hoger komt te staan dan kan ik wel naar instellingen gaan, maar kan dan niet naar “weergave” gaan (wat de volgende optie onder “instellingen” is). Schuif ik het scherm iets naar beneden zodat “account” op de plaats van “instellingen” staat, reageert de telefoon niet op de aanraking van “account”. Zo kan ik momenteel in het beginscherm mijn dashboard niet meer aanpassen omdat de knop “aanpassen” op diezelfde hoogte staat. Dit probleem heb ik op meerdere schermen, maar niet bij alle. Het ligt niet aan het beeldscherm van mijn telefoon. Deze heb ik getest en ook bij andere apps reageert mijn telefoon wel als ik op die plaats van het beeldscherm tik.
Mijn telefoon is een Samsung S 24+. Telefoon herstarten, Homey app cache legen etc etc heeft geen effect. Meer mensen dit probleem?