Aanraken scherm werkt niet

Beste allen,
Geen idee of ik dit probleem goed kan omschrijven maar sinds enige tijd (na de laatste update van Homey Pro ? ) reageert mijn telefoon onderaan op een specifieke plaats van het beeldscherm, niet meer.

Als voorbeeld bovenstaand scherm. Als ik in deze situatie op “instellingen” tik, dan gebeurt er niets, ik krijg geen reactie op mijn aanraking. Schuif ik het scherm iets omhoog, zodat "instellingen* hoger komt te staan dan kan ik wel naar instellingen gaan, maar kan dan niet naar “weergave” gaan (wat de volgende optie onder “instellingen” is). Schuif ik het scherm iets naar beneden zodat “account” op de plaats van “instellingen” staat, reageert de telefoon niet op de aanraking van “account”. Zo kan ik momenteel in het beginscherm mijn dashboard niet meer aanpassen omdat de knop “aanpassen” op diezelfde hoogte staat. Dit probleem heb ik op meerdere schermen, maar niet bij alle. Het ligt niet aan het beeldscherm van mijn telefoon. Deze heb ik getest en ook bij andere apps reageert mijn telefoon wel als ik op die plaats van het beeldscherm tik.
Mijn telefoon is een Samsung S 24+. Telefoon herstarten, Homey app cache legen etc etc heeft geen effect. Meer mensen dit probleem?

Ik stel voor dat je dit bij Athom support meldt.

In de tussentijd kun je je home screen aanpassen, door in dat scherm rechtsboven op je profielicoon te klikken en in het menu te kiezen voor ‘Home screen bewerken’:

Hoi Sunbeech. Ja dat melden was ik al van plan. Ik wilde alleen even weten of meerdere gebruikers hier last van hebben. Bedankt voor je reactie en tip.

Ik heb het recent meerdere keren voorbij zien komen op dit forum (ik dacht in het Dashboards topic). Ik wilde een link toevoegen in mijn vorige post. Maar je zult net zien dat, als je op zoek bent naar die specifieke posts, je ze niet kunt vinden… :blush:.

Op mijn S22 Ultra en op mijn tablet S 10 Ultra heb ik het probleem niet.
Maar welke versie is de laatste update van de Homey Pro?

Ik heb versie 12.3.2

Hier hetzelfde probleem met de IPhone 13 en Homey