Ik ben op zoek naar een Homey compatible temperatuur sensor met een bedrade voeler.
Het idee is om de temperatuurverloop-over-tijd te registeren en inzichtelijk te maken.
Heeft iemand een aanbeveling?
Frank
Ik ben op zoek naar een Homey compatible temperatuur sensor met een bedrade voeler.
Het idee is om de temperatuurverloop-over-tijd te registeren en inzichtelijk te maken.
Heeft iemand een aanbeveling?
Frank
Ik heb deze met deze app maar die zijn niet meer leverbaar.
De spec’s geven niet duidelijk aan welk protocol gebruikt worden, waardoor niet met zekerheid te zeggen is wat daarvoor de vervanger is. Dat moet je dan afleiden uit het feit of ze op het zelfde weerstation kunnen.
Shelly (Wifi met cloud als optie)
Deze sensor:
Werkt met deze set:
+
De Plus Add-On moet op de Shelly Plus 1, plus 1PM, Plus 2PM, Plus i4, of Shelly 1 Gen3, 1PM Gen3 of i4 Gen3 bevestigd worden.
Of met deze:
Voor zover relevant: je kunt 5 (niet 3) van deze sensoren aansluiten op de Shelly Add-On-module .
Haha, die info komt van die site. Maar goede aanvulling!
Ik zocht eigenlijk een gepolijste oplossing. Maar ik vind deze shelly wel interessant om in het achterhoofd te houden. Nu eerst op zoek naar een soldeerbout!
Frank
Ze staan beide in dit lijstje.
gegokt en verloren .
Deze TFA Dostmann 30.3139 sensor werkt niet met Homey icm de Wireless Weather Sensors app.
Frank
Jammer !