XML ophalen met HTTP request flowkaarten app

Ik wil XML ophalen uit mijn thermostaat. Nu krijg ik dat niet aan de gang (kreeg met geen mogelijkheid de 2e flow aangeroepen) dus ik dacht ik pak het eerst simpeler aan. Ik wil uit https://www.w3schools.com/xml/note.xml de node note.to ophalen.

Nu heb ik deze flow om aan te roepen:

En deze om het opgehaalde af te handelen:
Schermafbeelding 2020-09-29 om 20.51.27

Nu geeft dit (.note.to) Result from JSONpath has type array. Wat vreemd is maar ok, als ik .note.to.0 doe verschijnt er wel een groen vinkje maar de 2e flow word nooit aangeroepen, wat ik ook probeer.

Volgens de documentatie gebruik ik het (naar mijn idee) goed:

GET JSONPATH TRIGGER VALUE (A23)
Extract a value from a JSON or XML formatted GET response and trigger other flows with this value available as a token (card T80).

JSONPATH VALUE (T80)
Trigger a flow from cards A23 and A81 by using the same value in the ‘trigger’-field.

Iemand een idee wat ik hier fout doe?

Niemand die me hiermee verder kan helpen?

Hallo Jeroen, ik krijg A23 en T80 ook niet aan de praat, A24 en T81 trouwens wel. In de editor wordt A22 genoemd maar dat is volgens mij een fout.

Heb je jouw get response al getest met b.v. A22? Dan kun je de response in de Better Logic variable bekijken (in de telefoon app). Ik had ook steeds “array” problemen: bij mij was de oplossing iets van .note.to[0] of .note[0].to[0], moet je even proberen en met A22 in de Better Logic variabele bekijken wat je krijgt.

Groeten,
Bram