Welke flows roepen welke flows aan?

Weet iemand of het mogelijk is om te zien welke flows allemaal worden aangeroepen door welke flows?

Zit ik ook op te wachten.
:slight_smile:

Dat zou een perfecte aanvulling zijn inderdaad! Eigenlijk min of meer hetzelfde idee als dat je nu kunt zien in welke flows bepaalde devices gebruikt worden…

Of, wanneer je het kaartje “start een flow” hebt gebruikt, je op de flow kan klikken dan wordt door verwezen naar die flow. Daar zit ik ook al een poosje over te fantaseren en mis dat regelmatig. Ik heb erg veel flows, en ook al heb ik alles netjes geordend in mappen, toch is het wel eens zoeken

Ideeen te over. Allemaal zeer zinvol! Zeker omdat het wijzigen van een flownaam niet overal wordt doorgevoerd.

Met andere woorden een debug tool zou welkom zijn :wink:
Mee eens inderdaad. Met bijna 200 flows is het wel eens zoeken waar het “foutje” zit

Feature request ingediend bij Athom

1 Like

wellicht ook een optie om snel defecte of incomplete flows terug te vinden.

Stel je verwijderd een logca waarde die je gebruikt in een flow, de flow is niet gemarkeerd als defect maar doet het niet (goed). Bij een ontbrekend apparaat zou die wel worden gemarkeerd als defect.

Zo ook als externe params niet meer kloppen, logitech hub een activity gewijzigd, in je flows staat een incorrect activiteit, zo ook bij philisp hue etc etc

Dus een snelle en makkelijke manier om incomplete of defecte flows te zien zou ook een mooie aanvulling zijn.

1 Like