Welke deurbel/sirene

Ik heb al een tijdje de Fibaro smart implant aan de deurbel gekoppeld maar zoek nu een draadloze bel die ik in de tuin kan plaatsen. Tevens zit er op de garage deur een magneetcontact die ook melding moet maken naar de bel maar dan met een andere melodie.
Nu is mijn vraag werkt KAKU deurbellen goed of kan ik beter voor een zwave sirene gaan?

Dat ligt er een beetje aan hoe groot je tuin is, als je tuin meer dan 20-30 meter lang is (waar de deurbel komt) zal elke draadloze verbinding vrij lastig gaan.
Tenzij je Z-Wave mesh heel erg goed is (in je tuin, geen/slechte mesh zal hij het niet doen boven de 7 meter), KaKu onderling zal de afstand waarschijnlijk wel aan kunnen, maar denk niet dat Homey zijn bereik goed genoeg is voor zoon afstand (als je de buiten muur mee telt)./

Dus met zo weinig informatie is tips geven, als vragen β€œwelke auto kan ik het beste nemen”, dus erg afhankelijk van jouw huidige situatie.

In de tuin heb ik diverse Tradfri lampen hangen en een Fibaro inbouwswitch waarmee ik de pomp van het zwembad schakel. Mijn zigbee en zwave netwerk zijn goed in orde. De Homey staat in de woonkamer zo’n 25 meter verwijderd van waar ik de deurbel wil hangen. De bedoeling is om 1 220v gevoede bel in de keuken te plaatsen en een batterij gevoede in de tuin die in in de wintermaanden op de overloop kan zetten.