Hi Homey gebruikers,
Kunnen jullie mij helpen met het volgende;
In wil graag de vloerverwarming in de slaapkamer laten regelen via een thermostaat welke door Homey wordt aangestuurd. Ik heb een knop nodig die op de CV installatie in de technische ruimte wordt geschroefd. En een 1 thermostaat in de slaapkamer,
VRAAG: Welk merk en uitvoering thermosstaat en knop heb ik nodig ? Ik wil het graag simpel houden dus geen extra relais/routers van een bepaald merk er nog bij instaleren.
Ik heb nu een Homey Pro (2016-2019) en weet niet of ik die ook moet gaan vernieuwen als ik dit wil gaan aansturen. Graag jullie advies !
Als ik het goed begrijp heeft het niet zo’n zin om een vloerverwarming van één ruimte open te sturen als de rest van het huis geen warmtevraag heeft.
en wil je daarbij dat den verwarming afhankelijk maken van Homey?
Ik heb geen vloerverwarming, maar mijn zoneregeling in alle kamers wordt verzorgt door Honeywell Evohome Honeywell Home evohome App for Homey | Homey
en is autonaam maar wel vanuit Homey bedienbaar.
en zover ik weet ondersteund Evohome ook vloerverwarming
Het gehele huis is altijd 21 graden. Dit ivm een bijzonder goed geisoleerde woning en mega warmtepomp. De SLAAPKAMER willen we juist wat koeler hebben, 18 graden. Dus daarom deze modificatie op het systeem. Ik draai soms de slaapkamer dan gewoon dicht met de hand, maar als het echt kouder wordt moet ik hem weer wat opendraaien. zeker als we het raam soms even open zetten ivm luchten.
Honeywell vindt ik hiervoor wat de groots en te duur (2 componenten nodig)
Misschien is Plugwise iets voor je?
Dan zou je zoiets moeten hebben :
En dan een temperatuurmeter in de slaapkamer. En een flow die eea bedienen kan…