En als je naar andere SVGs op zoek bent, kan je bij Google “filetype:svg“ achter je zoekopdracht toevoegen, en op het Afbeeldingen tabje klikken. Hier staan alle resultaten met een .svg afbeelding
Bij de advanced virtual devices heb je een hele berg aan icoontjes om uit te kiezen, + ook de mogelijkheid om eigen .svg bestandjes te kiezen. Tevens zijn ze achteraf aan te passen
Nog een alternatief als je bereid bent wat te puzzelen met/in HTML. Is wellicht iets te geavanceerd als je net start met Homey, maar wie weet .
Je kunt de Status Widget uit de Enhanced Device Widget app gebruiken om een status widget op je dashboard te zetten met daarin een tabel met logo’s. Als je tikt op het logo/plaatje kun je een flow laten starten die de betreffende zender afspeelt.
Voor meer informatie en voorbeelden, zie deze post en de verdere posts in dat topic:
Zoals @smarthomesven aangeeft, bepaalt Homey hoe het de pictogrammen weergeeft.
Ook als je wisselt van lichte na donkere modus, zul je zien dat Homey het pictogram qua kleur omgekeerd/negatief weergeeft: zwart wordt wit en v.v. Dat speelt soms ook blij plaatjes in kleur, waardoor je bijzondere effecten kunt krijgen.
Via de eerder genoemde status widget kun je daar omheen werken en dit soort snelkoppelingen maken naar favoriete radio stations/bronnen:
Ik heb een status display toegevoegd aan mijn dashboard, heb daar een widget-id opgegeven, maar wat nu om hier een afbeelding in te krijgen? Waar moet ik de HTML-code plaatsen?