Versie 5

Ik denk dat je wat door elkaar haalt, hoe jou mobiele App (of web app(s)) dingen weergeeft is word vaak niet geregeld door Homey zelf, Homey zelf biedt alleen een API aan (kale data) waar de mobiele App en web app(s) mee praten om de data weer te geven en te kunnen wijzigen/zetten.
Dat soort dingen zullen dus in de betreffende app’s moeten wijzigen, niet in Homey zelf.

Is de stable v5 al gereleased of heb je nu een update uitgevoerd naar de experimental versie?

Want voor mij werkt Homey nu prima op v4. Alleen de xiaomi honeywell smoke detector werkt niet op Homey. Vooral de reden voor mij om up to daten naar de stable v5.

Maar ik wil wel eerst de ervaringen afwachten (wil niet alles weer opnieuw koppelen). Ik zag in de instellingen van Homey dat automatische update bij mijn aanstaat. Is dit de automatische update voor de firmware van de Homey of voor de apps op mijn Homey (of beide)? Maakt wel wat verschil voor mij of hem aan of uit te zetten. Iemand met het antwoord?

Toch lees ik ook het advies om het ZigBee netwerk te resetten en alle ZigBee apparaten opnieuw te koppelen. Hoe zie je dat dan?

Top, thanks! Voorlopig even automatische update voor de Homey uitgezet. Idd apps allemaal wel op automatische update.

Athom zelf zegt op Slack dat dat niet (meer) nodig is:

1 Like