Veel te veel grafieken

In de homey app zou ik alleen drie grafieken willen kunnen openen, nu moet je altjid de hele lijst door.
Hoe kan je devices uitschakelen voor de grafiek optie?

1 Like

je kunt als je bij apparaten staat in de webapplicatie, met rechtermuisknop op het betreffende device “inzichten” aanklikken, nu krijg je alle inzichten van het apparaat wat je aangeklikt heb. Dit is een snellere manier om de juiste inzichten te vinden, tevens heb je ook een zoekbalk bovenin dit versneld het zoekproces ook vind ik zelf
ezgif.com-optimize

5 Likes

met rechtermuisknop op het betreffende device “inzichten” aanklikken

Die kende ik nog niet :slight_smile:
Dat is wel heel handig!

1 Like

De reden waarom ik Insights eigenlijk nooit gebruik is het feit dat een basisfunctie ontbreekt: De mogelijkheid om de configuratie van een grafiek op te slaan.
Ik heb geen zin om elke keer de grafiek opnieuw op te moeten bouwen.

1 Like

@hsd Daarom is de methode hier boven van @Ronald_Otto ook zoveel handiger, dan hoef je het betreffende device niet meer op te zoeken.

1 Like

Nu deze shortcut ook nog op devices in de mobiele app, dat mis ik toch heel regelmatig op de telefoon! En hopelijk komen custom grafieken ook terug in een toekomstige dashboard functie. :slight_smile:

1 Like

Nooit geprobeerd? Bestaat al heel lang
image

image

Ik denk dat hij een shortcut naar een insights pagina bedoelde, waarbij direct alle insights van het device wordt getoond, niet alleen een lijstje met aan/uit :wink:

Inderdaad dat, en Insights op mobiel valt op dit moment terug op een standaard webpagina zonder mobiel-vriendelijke layout. :slight_smile:

1 Like