Variabele zonder naam in flow

Waarom kan je nooit zien welke variabele het is ? Als je bijvoorbeeld een flow met tekst gebruikt. Daar staan dan meerdere variabele in je ziet dan niet welke van welk kamer of aparaat komt ? Om dat aan te passen zou het mooi zijn om te zien van waar vandaan.
Nu moet ik die hele tekst weg gooien en opnieuw type.

Plus de functie op Homey web kan je ook dupliceren van een kaart komt dat ook een keer in de app zelf ?

Op de pc kun je het zien als je er met je muis bovenhangt.

Ja oke dan ga ik dat morgen eens uitproberen. Toch blijft het lastig op mobiel je zou toch je eigen namen aan die variabele moeten kunnen geven.

Ik kan het niet zien (Mac + Safari of Chrome). :thinking:

EDIT
Ik heb ontdekt dat het apparaat/sensor wordt weergegeven voor sommige tags/variabelen, maar niet voor andere. Ik ben er echter nog niet achter waarom.

(Thank’s to deepl.com)

@Edwin_D Het werkt inderdaad via Chrome Web beta versie van Homey.

Maar hoe kan ik dan namen veranderen in Better logic ik heb ingelogd bij developer maar kon het niet vinden ?

Eigenschappen van apparaten zijn geen variabelen die je zelf kunt toevoegen of waarvan je de naam kan veranderen. Ook niet via de developer page. Better logic en Homey logic zijn een beetje anders, omdat je daarmee wel zelf variabelen kan aanmaken. Maar ook namen van variabelen in Logic en Better Logic kun je niet veranderen, de naam is als een ID. Je kunt hooguit een variabele verwijderen en een andere aanmaken, maar dan zijn flows die de oude variabelen gebruiken kapot.

Als elke variabele een id heeft zou je toch gewoon een eigen naampje er aan kunnen geven dat zou ik een handige update vinden. Daarom hier zo gepost in wensen en ideeën topic. :wink: