Utp adopter probleem

Ik heb regelmatig dat ik homey niet via de app kan bereiken. Na wat speurwerk blijkt het probleem zich voor te doen met de utp adopter. In het begin deed dit probleem zich voor na een update. Dit kon ik enkel oplossen door de voeding uit het stopcontact te halen.
Na een week deed het probleem zich weer voor. Vandaag heeft het probleem zichzelf 3 maal voor gedaan. Ik heb nu maar de utp connector los genomen omdat het nu wel erg irritant wordt .
Heb dit probleem inmiddels wel al bij homey aangegeven echter nog geen oplossing voor vernomen

Welkom op het forum

Dit topic is verplaatst naar het Nederlandse deel van het forum, graag je aandacht voor het kiezen van de juiste categorie/taal.
Wanneer je problemen hebt met de Moderatie acties neem dan gerust contact met mij of een andere moderator op via een Prive bericht.

Als u een oude voeding heeft (van de vroege batch die is verzonden), kan het zijn dat de spanning te laag is. De adapter verlaagt de spanning met een klein beetje, waardoor Homey onstabiel wordt.
Als je sysInternals App for Homey | Homey installeert, kan het zijn dat Homey onderspanningsalarmen heeft.