Hej jeg er ny mht. Homey. Jeg har en Homey pro 2023 samt en Unifi UDM pro.Jeg har et Ăžnske om at kunne bruge Ubiquiti UniFi Network i forbindelse med Heimdall. Syntes jeg har prĂžvet alt men det lykkes ikke. NĂ„r jeg trykker Test credentials sĂ„ kommer den med âCredentials are invalidâ PĂ„ min UDM pro har jeg lavet en lokal konto sĂ„ der ikke skulle blive ballade med MFA. I Ubiquiti UniFi Network Indgiver jeg IP: 192.168.1.1 som er IP pĂ„ UDM, Port:443, Navn: Homey, Pass: XXXXXXX, Site: Default, Pull Methode: Interval & Webshocket eller interval, Interval: 15, Enableapplication flows er vinket af. HĂ„ber der er nogle der har et bud pĂ„ mit problem.
Problemet kan vÊre at du skal bruge et password pÄ minimum 12 chars. Dette fremfÄr ikke af APP. Husk store og smÄ bogstaver, samt speciel tegn.
Hej igen. Tak for input det er nu prÞvet men hjÊlper desvÊrre ikke. Det virker en smule underligt Unifi protect appen logger fint pÄ med navn og kode jeg har lavet. Kan se i min UDM at der er logget pÄ fra homey. Har prÞvet at Êndre fra bare View til full (ingen forskel)