Twee homey's samen laten werken

Is het mogelijk om twee homey’s te laten comuniceren met elkaar?

Waarschijnlijk wel maar welke mogelijkheden zijn er?

Met vriendelijke groeten,
Jens De Smet
:slight_smile:

Voor wat ik gelezen heb hier op het forum kunnen ze niet samenwerken met elkaar.
Je kan wel een webhook verzenden met de ene Homey en de andere Homey deze laten ontvangen en dan iets laten doen met de ontvangen webhook.
Je kan niet met 2 Homey’s het netwerk vergroten.

Dit is je 4e topic al die je in het Nederlands plaatst op het Engelse gedeelte, houdt er rekening mee dat dit de laatste keer kan zijn dat je iets kan posten.
Dit topic weeral verplaatst naar het Nederlandse deel van het forum, graag je aandacht voor het kiezen van de juiste categorie/taal.
Wanneer je problemen hebt met de Moderatie acties neem dan gerust contact met mij of een andere moderator op via een Prive bericht

Beste,

Dit is niet mijn bedoeling maar ik weet niet waar je dit kunt veranderen of aanpassen

In ieder geval de juiste categorie kiezen volgende keer:

Als je je devices via een “losse” aansturing heb, dan kun je de apparaten met 2 homey’s aansturen. Bijv als je DeCONZ gebruikt voor Zigbee of ZwaveJS voor Zwave of je maakt gebruik van Shelly’s via WIFI. Je kunt de apparaten dan in beide toevoegen. Je zal zelf even nut en noodzaak moeten bepalen. Denk dat het beantwoorden van je vraag zinvoller is als we weten wat je werkelijk wilt bereiken.

MQTT !

1 Like

:muscle: