Tuya app 4 gang zigbee switch

Hallo. Ik wil graag een tuya 4 gang zigbee schakelaar bestellen, maar deze wordt nog niet ondersteund in de tuya app. Wel de 1, 2 en 3 gang zigbee schakelaar. In de app wordt gevraagd om te reageren in dit forum hiervoor. De ontwikkelaar is Johan Bendz.
Iemand een idee?
Thx

Maybe use the search button

Dit topic is verplaatst naar het Nederlandse deel van het forum, graag je aandacht voor het kiezen van de juiste categorie/taal.
Wanneer je problemen hebt met de Moderatie acties neem dan gerust contact met mij of een andere moderator op via een Prive bericht.

Aangezien de developer geen Nederlands kan is de kans klein dat hij hier reageerd, er is een topic voor dit ZigBee merk

hoi Marcel,

Ik weet dat Johan zijn vader wat gezondheids issues heeft ( gaf hij zelf aan ), vandaar dat de ontwikkeling een beetje stil ligt op dit moment.

Wel zie ik dat de testversie de 4 gang wall remote ondersteund, ik weet niet of je die hebt ?

Hallo Rens. Bedankt voor je info. Ik moet de 4 knops schakelaar nog bestellen. Ik heb inmiddels de testversie gedownload en ga het gewoon even uitproberen.
Bedankt!

1 Like

Marcel,

Ik zag dit draadje en wil zelf ook de 4-knps Tuya schakelaar bestellen. Heb je hem aan de gang gekregen op Homey? Ik wil hem overigens op de Homey 2023 gaan gebruiken. Geen idee welk type jij hebt getest?

Het blijft een gok welk model je krijgt, het is aan de buitenkant en aan de shop omschrijving niet te zien. Je kunt beter standaard door Homey, of door een app, ondersteunde apparaten kopen imho…