Topic Ik wacht op een Invite maar heb al een Homey Bridge besteld

Ik heb net weer gekeken maar ik kom het niet tegen dus weet niet waar jij dat vandaan tovert?

Dan nog steeds slaat het nergens op je bedriegt de klant tweemaal met zo een plus/minpunt tabel. Je verwoord cryptisch dat je een bèta uitnodiging nodig hebt maar verdere toelichting ontbreekt. Daarnaast kan ik het als simpele consument niet eens terugvinden.

Onderaan de pagina staat ook nog wat info.
https://homey.app/nl-nl/blog/athom-vindt-homey-opnieuw-uit-als-gratis-dienst-en-introduceert-homey-bridge/

Ik kan begrijpen dat homey / Atom voorzichtig is met activeren van accounts zonder de Bridge hardware. Er zullen er velen zijn die alleen account aanmaken uit nieuwsgierigheid.

Echter vind ik het wel vreemd dat als je een bridge koopt dat je dan ook voor onbepaalde tijd moet wachten. Heb begrepen dat er al veel bridges verkocht zijn.
Echter als deze mensen niet snel een invit krijgen kan Emile heel veel werk verwachten aan de Homey bridges die teruggaan komen. In Nederland moet je dit als consument binnen 8 dagen doen om wettelijke recht hierop niet te verliezen.

@Emile wanneer kan ik mijn invite verwachten ?

Ik neem aan dat je de bridge online besteld hebt; recht op 14 dagen bedenk tijd. Wat zijn mijn rechten bij kopen op afstand? | Rijksoverheid.nl

Al ca 9 dagen staat er een waarschuwing voor je de bestelling kan bevestigen.

In de AMA live stream heef Emile aangegeven hierover geen concrete uitspraken te doen aangezien ze overweldigd zijn door de belangstelling en op basis van feedback, bugs en stabiliteit opschalen en die factoren onzeker zijn.

Het invite systeem bepaald op basis van je inschrijving en aantal inschrijvingen via je persoonlijke link de plaats in de wachtrij.

Goedemiddag
Ik heb mij 5 weken geleden aangemeld als beta tester en heb nog steeds geen code en heb vanmorgen de Homey bridge besteld als ik hem binnen krijg wil ik wel graag gelijk kunnen testen.

Vrg.Erwin

Dit heb ik nog nooit meegemaakt.

Vandaag hardware ontvangen die ik niet kan activeren omdat ik een code nodig heb, en waar ik blijkbaar moet op wachten omdat ik in een of andere wachtlijst zit.

Worst marketing ever!

Ik heb mijn Bridge binnen. Fantastisch maar ik heb geen code gekregen. Dus hoe kan ik deze bridge nu benaderen?

Welkom in de community,

Als je gezocht had, (zie recht boven) had je gezien dat er al meerdere topics over zijn,
Bijvoorbeeld deze https://community.homey.app/t/topic-ik-wacht-op-een-invite-maar-heb-al-een-homey-bridge-besteld/51404

Daarom verplaatst en gesloten.

of deze Beta Invite code Giveaway Topic

Dus als ik het goed begrijp heb ik nu een blauw knipperlicht in de kamer en is het niet bekend wanneer ik er iets mee kan gaan doen? Of ik moet iemand vinden die zijn code wil geven? Is dat juist?

Correct,
als het goed is stond dit boven je bestelling:
image

Dat snap ik, maar dan is natuurlijk de vraag wanneer ik de uitnodiging krijg. Wat is daarin de planning?

Niemand (hier) die dat weet.

Ik heb nog niemand gehoord waar het langer dan 5 weken duurde.

Ik heb gisteren mijn Homey bridge ontvangen… frustrerend dat je dan op een code moet wachten om verder te kunnen. Ze spreken over fun! Niet dus, over easy! Niet dus…dit is echt niet leuk

Dag allen, ook ik heb reeds sinds 4 weken een beta key aangevraagd en de homey bridge in huis wachtend op een key…
Wachtlijst is ok dat snap ik maar zeg dan op zen minst op welk plek je staat bv of geef een tijdsindicatie aan in welke we de key kunnen verwachten… nu heb ik gewoon een nutteloos apparaat in huis dat stof vergaart, jammer zo kende ik athom niet…

Kan dit topic op slot? Dit wordt alleen maar een lange lijst van klachten over het ontbreken van de code. Iets dat ondertussen als bekend mag worden beschouwd en waar de community helemaal niets aan kan doen of veranderen.

Mja, dan wordt er gewoon weer een nieuw topic voor gestart ben ik bang.

1 Like

En daarom komen die hier terecht en laat ik deze open.
Alles is gezegt en het staat hierboven echter men wil het graag kwijt…
Mijn advies niet hier maar bij support van Athom.

2 Likes