Homey Bridge en beta

Wat een teleurstelling! Als volger van Homey sinds Stefan rond 2015 een presentatie gaf bij de HCC over de plannen die studenten uit Delft hadden met Homey draag ik Homey een warm hart toe in presentaties over Domotica die ik geef. Eindelijk met de aankondiging van de Homey Bridge ook de stap gezet om deze aan te schaffen. De keynote was al 3 maanden geleden en op de website kon ik de Bridge in de webshop bestellen zonder dat daarbij werd gemeld dat je nog steeds een beta code nodig hebt om de Bridge te gebruiken. Dus een grote teleurstelling dat na levering er nog niets mee kon worden gedaan.

Grote vraag die ik nu heb is hoe lang sta je op de wachtlijst voordat je de Bridge kunt gebruiken??!! Het is toch ook zo dat als je iets aanschaft het ook wil gebruiken, beta of geen beta. Na 4 maanden beta mag je toch wel een eind aan de beta verwachten tenzij het product nog lang niet goed genoeg was om aan te kondigen met een publieke beta. Dus nogmaals hoe lang moet ik nog wachten??? Duurt het te lang dan toch maar het product terug sturen want op de plank laten liggen levert niets op!!

Met vriendelijke groet,
C.J.Borst

Als je vroeg was stond dit boven je bestelling:

maar vanaf ~ 21 november

en daarom dit topic hier gesloten, ik zie dat je ook al de giveaway topic gevonden hebt.

PS: Athom heeft aangegeven coulant om te gaan met retourneren, pas nadat je de Code hebt ontvangen gaat dat consumentenrecht lopen.

O, en als laatste vraag te beantwoorden,
meeste wat ik gezien heb tussen enkele en max ca 8 weken na aanmelden kreeg je een mail met als onderwerp:
Subject: Congratulations! Your Homey Beta access code is here.

maar met een Bridge gewoon contact opnemen met Support