Text uit een html halen

Hallo allemaal.
Ik heb een solar inverter van Zeversolar waarvoor een app gescheven is om hem uit te lezen. Nu is het bedrijf falliet en hebben ze de cloud dienst de nek om gedraait.

Nu is er een lokale API welke ik han benaderen via een HTTP GET kaart in advaced flow (Logica).
Het resultaat is zijn een 14 tal rijen in HTML waar de data in staat. Geen Json dus. Is er een mogelijkhijd in Homey om lijn 11 en 12 in twee apparte variabelen te zetten?
de output ziet er zo uit:
image

Onwijs bedankt alvast. Ik loop helemaal vast en een flow van mijn screens gebruikt de data van de inverter als licht meter :wink:

Raymond

Het moet in ieder geval kunnen met Homey script: HomeyScript App voor Homey | Homey
Het is even een flinke leercurve, maar dan heb je wel een universele oplossing voor alle toekomstige problemen. En ben je niet meer afhankelijk van apps die niet meer werken zoals
large

Maar misschien kan JSON ook overweg met data zonder veldnamen? Daar weet ik nog niet genoeg van. Een list of een array? Dan zou je misschien deze app kunnen gebruiken:

Maar misschien is de leercurve dan net zo stijl😁

NB: wat voor scherm is het dat je in je plaatje laat zien? Hierin is de response van je GET request waarschijnlijk al geformatteerd (zie regelnummers) en niet gelijk aan de response zelf. Dus kun je dit plaatje niet gebruiken om te bepalen hoe de response te verwerken.

Met split() en splice() kun je vrij aardig een woord/getal uit een tekst filteren