Temperatuur Tado instellen via tablet dashboard lukt niet

Ik heb gezocht of iemand anders het volgende probleem ook heeft, maar niet gevonden.
Sinds kort heb heb ik een homey. Het is mij gelukt het cornelisse dashboard te maken. Op dat dashboard staat een knop voor de tado thermostaat. Als ik die knop ingedrukt houd op een lap-top dan verschijnt een schuif waarmee ik de ingestelde temperatuur kan veranderen. So far so good.
De URL van het dsahboard heb ik gekopieeerd naar mijn Lenovo Tab P11 FHD tablet. En ja hoor, ik krijg het dashboard. Echter als ik de knop van de Tado thermostaat op het dashboard op de tablet ingedrukt houd dan verschijnt heel even de ingestelde temperatuur maar die verdwijnt weer snel zodat ik die niet kan veranderen. Dat is zowel bij de webversie als de ipad versie. Ik wil het gebruiken om een tablet aan de muur te hangen zodat via dat dashboard onder andere de temperatuur te veranderen is als bijvoorbeeld opa en oma er zijn.
Iemand tips?
P.S. Mijn knop op het tablet dashboard om het warm water aan te zetten werkt wel.

Probeer het anders eens met homeydash.com (daar is cornelisse op gebaseerd) β†’
gewoon in de URL β€œbla.cornelisse.nl” tijdelijk vervangen met β€œhomeydash.com” is de truuk.

Bedankt voor je reactie. Ik heb het met homeydash.com. Op de home pagina binnen Homey kan ik de temperatuur wel instellen maar niet in het dash.com dashboard.