Tags opvragen geeft enkel zwart scherm

Goede avond hier,

Ik ben nog maar recent aan de slag met Homey en heb zeker m’n plezier met het opzetten van allerhande flows. Ik heb echter sinds een aantal dagen een eigenaardige vaststelling als ik variabelen of tags wil ophalen en aanspreken. Via de app krijg ik gewoon een blanco zwart scherm te zien.

De app is up to date. Ik heb al geprobeerd om de app te verwijderen en opnieuw te installeren maar helaas zonder succes.

Iemand enig idee wat hier de reden van zou kunnen zijn?

Grt Gilles

Euh… Hoi Gilles,
Gaarne even iets meer info meegeven, want er zijn verschillende systemen en software versies.
Welk type Homey? Homey Cloud/Bridge/Premium, Homey (Pro) 201x, Homey Pro 2023
Android / Iphone?
App versie 6.x of 7.x?
Staat je tel op darkmode of lightmode?
Heb je het al met een andere tel geprobeerd?
:wink:
Trouwens, dit schijnt met de beta app v7.x op tablets een bekende bug te zijn, dat de variabelen dus niet worden weergegeven.

Hey Peter

Ja sorry, iets meer context is inderdaad wel handig :blush: ik heb nog niet kunnen testen op een andere telefoon maar het loopt mis op iOS 16.3.1 de Homey app is versie 6.11.13.1051. Telefoon staat in lightmode.

Tot enkele dagen geleden werkte dit prima. Geen nieuwe apps of updates geïnstalleerd.

Boj mij ook, op Sansung galaxy Tab A SM-T510 met Android 11, sinds auto update naar v7.0.0.1168. Geen logic variabelen zichtbaar onder “Logic”.

Op mijn iPad is het logic scherm leeg. (iOS 16.3.1)
Op mijn iPhone alles als vanouds (iOS 16.3.1j