Suomalaiset Homey-sovelluskehittäjät?

Mahtaako olla kuinka paljon Homey:lle sovelluksia ja/tai ajureita kehittäviä suomenkielisiä?

Omalta osaltani nyt nämä:

Pitäisikö meidän kaikkien aktivoitua täällä suomenkielisessä kategoriassa? Ajatus, että saisimme näkyvyyttä suomenkielisistä ja voisimme ehkä saada kielituen suomalaisille kun meitä kuitenkin on.

2 Likes

Ite en oo sovelluskehittäjä, mutta pyrkinyt ehdottelemaan eri kehittäjille jos oon huomannut jotain parannettavaa sovelluksissa ja testaamaan kans sovelluksia.

Kyselin Athomin tuesta about kaks vuotta sitten, että jos heillä on kiinnostusta tehdä suomenkielen tuki, niin ite voisin tehdä suomennuksia. Vastasivat kiitos, mutta ei kiitos. Ei ainakaan silloin ollut suunnitelmissa suomenkielen tuelle.

Tapiolle erityiskiitos Go-e charger sovelluksen ottamisesta haltuun :muscle:

Terveisin Jarkko Peltola

1 Like

Ihan hyvä idea tuo kielikysymys. Valitettavasti en ole sovelluskehittäjä. Mutta hyödyllistä olisi jos saataisiin erityisesti Suomessa käytettäviä laitteita mukaan alustalle. Minulla on esimerkiksi Pindoran älylukko ja Devireg Smart termostaatit lattialämmitystä ohjaamassa.

2 Likes

Kiva kuulla (huomata), että täällä on myös keskustelualue Suomen kielellä. Kieli asia ei ehkä jatkossa ole niin akuutti, koska a) Englantia osataan laajasti b) Konekääntäminen (AI- avusteissti) tekee jo melkein täydellisiä käännöksiä c) kääntäminen myös (kännykkä) sovelluksella on nopeaa.

Minulla oli aikaisemmin käytössä (useamman vuoden) Zipaton Zipabox, mutta olen hiljalleen siirtymässä Homey- käyttäjäksi. Juuri laajan ja aktiivisen yhteisön takia. Sekä tietenkin laitetuen kattavuuden varsinkin niiltä osin mitä itselläni on käytössä.

T: Tuomas

2 Likes

A post was split to a new topic: Vanhan ja uuden Homey Pron käyttö rinnakkain