Spotify playlist

ik heb een vraag, ik probeer een playlist af te spelen via spotify op mijn sonos beam
maar als ik een playlist wil selecteren, staan er maar 2 in om te kiezen onder ander ‘turn on the base’ ik kan me niet heugen dat ik dit een keer afgespeeld heb laat staan dat ik er een playlist van heb?

als ik dan maar probeer om favorieten te seleteren, dan staan daar ook een hele lijst tussen die ik in mijn spotify helemaal niet als favoriet heb??? o.a 3.0 Marc anthony?? sorry maar heb deze playlist nog nooit afgespeelt ik kende het nummer niet eens??

dat er playlisten en of favorieten tussen staan die mij totaal niets zeggen, en bij inzien van spotify in de mobile app als wel de sonos app staan als favoriet of wat dan ook, zal me nog een worst wezen, maar ik vind het vervelend dat ik de playlisten die ik dus daadwerkelijk wel heb niet kan kiezen? die staan er gewoon weg niet tussen?

wat doe ik nu fout?

Je doet niks fout, de spotify app geeft je alle(!) publieke playlists van spotify, niet alleen die van jou.
Favorieten (de standaard “gelikete nummers”) is een niet publieke playlist, en dus niet beschikbaar in de flow kaart.

ik ben er al uit inderdaad, ik zie ik moet de playlisten toevoegen aan mijn sonos, maar raar ik kreeg dus een lijst van ca 20 playlisten die mij helemaal niets zeggen…

vind nog wel raar dat om playlisten te selecteren ik een favorieten kaart moet maken, en als ik een playlistkaart maak alleen turn on te base kan kiezen?

ik begrijp dat ik ook tune in radiostations kan toevoegen, dit moet ik nog ff uitzoeken

Daarom zei ik dus ook alle(!), want het is letterlijk alle playlisten die er op Spotify staan (en publiekelijk zijn), nationaal, maar ook internationaal, met een maximaal limiet van hoeveel er worden weergegeven, als je nog iets meer door typt zul je er nog vele, vele playlisten meer selecteerbaar zijn.

dankje, ben er voor nu ff uit, nog wel wat vraagtekens maar daar kom ik wel uit