Spørsmål om Namrom panelovner og skjøteledning i HomeKit via Homey

Hei, jeg bruker min Homey for å kople til Z-Wave enheter og andre enheter som ikke støttes av HomeKit/Homebridge, og får Homey-enhetene inn i HomeKit via HomeyKit/HomeKitty (all programmering skjer i HomeKit).

Er det noen som har erfaring med å eksponere Namron panelovner og den smarte skjøteledningen over til HomeKit?

Har 5 stk Namron panelovner. Med Homey Pro så er de ustabile og faller ut av zigbee nettverket, men det skyldes overbelastet Homey Pro. Koblet de opp mot en Homey Bridge og de har vært stabile i over 1 mnd. Noe lyder i de når de varmes/kjøles. Litt likt som en god gammel panelovn. Pent design ellers. Skulle ønske de var som glassovn for å slippe den lyden når blekket/aluminiummen vares/kjøles. Ellers topp :slight_smile:

Hei, Joakim, takk for det! Jeg var faktisk og kjøpte en liten Namron ovn for å teste. Så ut som den fungerte fint ved styring fra Homey-appen. Men når jeg tok den over til HomeKit (enten via HomeKitty eller Homey beta-støtte) så er det “énsidig”, altså at temperatur og status vises korrekt i Home-appen, men å endre innstillinger der gir ingen effekt på ovnen. Så den ble levert tilbake.