Spontane bel aktie

Sinds twee weken een Eufy videobell met homebase en het is ook gekoppeld aan mijn bestaande deurbel. Afgelopen dagen is het nu twee keer voorkomen dat de app, homebase en bel afgaan maar dat is er niemand voor de deur staat. Is dit fenomeen ook bij iemand bekend?

Slimme belletjelellers?

1 Like

Hier is het de afgelopen week ook twee keer gebeurd dat de bel spontaan aan ging De video deurbel (2k battery) is al wel langer in bezit. Hiervoor nooit last van gehad, dus mogelijk is er recent is gewijzigd.

Dit kan het beste in het Eufy app topic gevraagd worden, dan leest de ontwikkelaar het ook.

1 Like

Ging een gekoppelde externe gong af, ging de homebase bel of triggerde er onterecht een flow (of een combinatie?). Met een gekoppelde externe gong loopt de voeding van de Eufy door de gong. Ik kan me voorstellen dat de lekstroom dan net FF te veel zou kunnen zijn waardoor die afgaat. Ik had zelf dat de bel bleef afgaan nadat de belknop al lang was losgelaten.
Er is een setting in de aufy app om in te stellen of je een electronische gong hebt of een ouderwetse bel met een spoel. Soms is die setting echter ook niet genoeg.