Snapshot probleem

Goedenavond,
Ik heb sinds 1 dag de Homey ,kom van HW af .

Eerste indruk is erg positief!

Klein probleempje : Ik heb een flow gemaakt dmv druk KAKU drukknop in en maak een snapshot met mijn Foscam camera maar helaas lukt dit niet (zie namelijk geen snapshot op mijn telefoon verschijnen.)
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.

Groetjes Floris

Deel je flow(s). Naast het maken van een snapshot moet je ook nog wat doen met je snapshot. Zoek maar eens op het forum naar snapshot.

Beste Tjerk,
Dank je wel voor je bericht !
Alleen kom er (nog) niet uit.

Want ik snap niet wat ik nu met de snapshot moet doen, kan het ook niet goed terug vinden op het forum.

Groetjes Floris

Kijk even hier en probeer het dan nog eens.

Hierbij de kopie van de flow🙂

Even aangepast maar is helaas niet de oplossing…

U hebt een andere stroom nodig die wordt geactiveerd wanneer de momentopname gereed is.
Gebruik in de actie de “Push-melding” om de afbeeldingstag naar uw telefoon te verzenden.
Sorry voor slecht Nederlands

2 Likes

Dus , zoals Adrian zegt mis je nog een flow. Met de eerste maak je een snapshot, met een volgende flow bepaal je wat er met dat snapshot moet gebeuren.

En er is niks mis met je (vertaalde) Nederlands @Adrian_Rockall . Behalve dat “flow” vertaald wordt door “stroom” maar daar kan jij niks aan doen. :wink:

2 Likes

Beste Heren,

Erg bedankt , het is gelukt !

Super !!!

1 Like

Werkt nu niet meer … althans ik kan geen snapshot meer kiezen. Kan het alleen nog via de foscam app naar een vast mail adres sturen.

Wat is er veranderd waardoor het niet meer werkt?
Heb je geprobeerd de app opnieuw op te starten of Homey opnieuw op te starten om te zien of een van beide het probleem oplost?

De hele snapshot optie is niet meer zichtbaar !

Dat betekent normaal gesproken dat het de momentopname-URL niet kon vinden.
Zou je de app opnieuw kunnen opstarten om te kijken of hij deze vindt?

Bij mij werkt het wel
Als je in een flow een snapshot maakt kan je in dezelfde flow het snapshot versturen. Ik heb wel 2 seconden vertraging ingesteld